Alla pannbands älskare! JW har nya!.

Sv: Alla pannbands älskare! JW har nya!.

Sorbe skrev:
Du tycker ju allt som har med JW är fult. :smirk: .
Jag tycker faktiskt att dom rosa grejjerna är söta :D Men inget slår Charisma och Sunset :bow:

det sista vaf finast :)
blir så trött på komentarer som att det ser ut som ngt billgiot skit från hööks, det viktigaste är väl att man själv tycker om det, inte att det ser dyrt o flådigt ut, eller??

Jag tycker inte det är viktigt att det ser dyrt ut, men betalar man x hundra så vill man ju att det ska se ut därefter!
Annars kan man ju lika gärna köpa ett likadant pannband från Hööks för en hundring..

klart dom var fina, men inte så märkvärdiga en något annat pannband, men tycker ni om dom, så dte är ju klart :)

nu tycker jag ju inte att Otto Schumacher pannbanden ser så fruktansvärt dyra o lyxiga ut, o eftersom hästen JW

nu tycker jag ju inte att Otto Schumacher pannbanden ser så fruktansvärt dyra o lyxiga ut, o eftersom hästen kommer ha JW träns så är det ett självklart val för mig med JW pannband.

Dom finns i svart och burgundy, som är lite rödbrunaktig i färgen....

1 och 3 var snygga, speciellt den första :D

Jag håller med en del andra och tycker att det första och tredje var snyggast... :) Fast de såg ändå inte så märkvärdiga ut, iaf inte första, det har jag förmig att jag sett något liknande någonstans. Om det var billigare eller ej kommer jag inte ihåg.

Strassblommor är verkligen snyggt! :love:

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: VLMF
·
Utrustning Fick en idé när jag såg en bild på ett pannband på en blogg för ett par veckor sedan. Filurade lite på hur jag skulle kunna göra min... 2
Svar
20
· Visningar
4 185
Senast: alvan
·
Övr. Hund Jag ska äntligen bli med hund - igen! :bump: Efter min älskade schäferhanes Nero's bortgång där han sommaren 2012 fick somna in endast... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 189
Senast: Zvinto
·
Bukefalos Nu har det nya radannonssystemet varit igång ett tag. Det har dock inte kommit så mycket synpunkter, tips eller frågor runt det så jag... 2
Svar
35
· Visningar
6 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka