Alla utrustningsexperter kolla hit!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ConnyPonny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 093
C

ConnyPonny

För ett litet tag sedan var det uppe en tråd som handladeom bra dressyrbenskydd och då blev jag intresserad av dessa:
http://www.mantorpstravshop.se/bilder/luddskydd2.jpg
Jag var så nära på att beställa dem på hemsidan men då får jag se att man måste betala 150 kr extra i nåt som kallas postförskott. :mad: Och det är ju typ lika mycket som de kostar så det kändes ju för surt.
Enligt tråden skall det vara jacson som är märket på dem, är det nån som vet var jag kan köpa dessa skydd?

Sv: Alla utrustningsexperter kolla hit!

Beror ju på vart du bor om du vill ha de i butik, men gå till jacsons hemsida och kolla återförsäljare. Så hitar du säkert en butik nära dig som kan ta in skydden om dom inte har inne dem..

Jag tycker också du skall gå till deras hemsida och kolla på återförsäljare.

Jag har dom skydden och de är jättebra!

men hur gör jag det, det såtr inga med på deras hemsida?

om du bara hittar en återförsäljare kommer de att veta vilka skydd du menar när du förklarar.

Maila dom och fråga efter närmsta återförsäljare, så kom ihåg att skriva med vart du bor också. :p

aha oj trodde hon menade skydden. har inte varit inne på deras hemsida på länge men trodde att återförsäljare stod med..

Eller betala in för skydden innan så kan de skicka mot bara porto, det borde funka!

Dessutom är minsta beställningsvärde 500 kr...

Nej gå till din närmaste ridsportsbutik. De allra flesta har Jacson nuförtiden tycker jag... Om de inte har kan de säkert ta hem.

om du ringer dem o ber att få betal i förskott går det säkert bra iaf.

Är glad att jag har gångavstånd till dem, de har verkligen allt, det som finns på hemsidan är bara en droppe i havet :D

hihi ok, skall kolla runt i olika butikerna. Var på en idag och de hade dem inte:( men de skulle få inte mark todd skydd som ser ut som N.E.W fast de kostade tydligen "bara" 300 :- Har nån erfarenhet avb dem?

maial jacson om vart du bor så kan de meddela vem som är närmst återförsäljare åt dig

De där skydden finns väl även i H*ppson-shopen? Har för mig att jag sett dem där, tänkte beställa. De står med som frambensskydd tror jag, men antar att man kan ha dem runt om.

vad är adressen till den hemsidan då?

Liknande trådar

S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 640
Senast: moonstruck
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31