Allance back lift

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 833
Z

Zora

Har ni sett den här? Länk
Vad tycker ni? Ännu en pryl för att kompensera ryttarens dåliga ridning?
Den som vill titta extra på de franska sidorna men inte kan franska kan använda denna sida: Babelfish

Men herregud!! Vad ska det föreställa??? Vad gör den?? Drar fram sadeln på bogbladen? Det verkar ju bra... :devil:
Eller ska det vara någo sorts martingal??

hästen på den lilla bilden (fuxen) var inte i så fin form.. alldeles bakom lod. har börjat störa mej. det är så många ryttare, avancerade och mindre avancerade som rider hästen bakom lod! :mad: nån annan som jag? tänk på det nästa gång ni ser på nån som rider

ojsan det fanns visst fler fuxar. fuxen under fysiska resultat menar jag på.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Fritid Ordinerad vila fram till MR den 20 februari, och jag har bara 600 sidor kvar av min bok. Hjälp! Vill inte titta på TV eller doomscrolla...
Svar
10
· Visningar
656
Senast: Migo
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka