Allance back lift

Z

Zora

Har ni sett den här? Länk
Vad tycker ni? Ännu en pryl för att kompensera ryttarens dåliga ridning?
Den som vill titta extra på de franska sidorna men inte kan franska kan använda denna sida: Babelfish
 
Men herregud!! Vad ska det föreställa??? Vad gör den?? Drar fram sadeln på bogbladen? Det verkar ju bra... :devil:
Eller ska det vara någo sorts martingal??
 
hästen på den lilla bilden (fuxen) var inte i så fin form.. alldeles bakom lod. har börjat störa mej. det är så många ryttare, avancerade och mindre avancerade som rider hästen bakom lod! :mad: nån annan som jag? tänk på det nästa gång ni ser på nån som rider
 
ojsan det fanns visst fler fuxar. fuxen under fysiska resultat menar jag på.
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 507
Senast: Amha
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 943
Senast: Lobelia
·
Utrustning skulle vilja köpa en extra ridjacka att använda ibland när jag rider på andra stall än där jag rider normalt sett. Hyr skåp på min...
Svar
7
· Visningar
770

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp