Allmänna åsikter om Brenderup-släp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 8 725
Sv: Allmänna åsikter om Brenderup-släp!

Hej hej.
Funderar på att köpa ett släp från -88 och undrade lite vad du betalade för en totalrenovering? Låter lite som att många är väldigt negativt instälda till dem transporterna men dem som är nöjd är verkligen nöjda. Verkar inte finnas någon som tycker sådär om dom?

Tråden är väldigt gammal ;)

Kostar en hel del om jag inte är helt ute och cyklar. Om man nu ska byta väggar, lem m.m

Vi har sedan denna tråden ägt ett Brenderup (mot bättre vetande), och jag kan säga att alla mina tidigare iaktagelser stämmer och även ett par ytterligare som inte direkt hedrar släpet.

Har man en häst under 1,70 är släpet direkt olämpligt med hänsyn till bommarnas placering bl a (ej höj- och sänkbara)

Oj såg inte att tråden var så gammal, det blir så när man sitter och nördar på mobilen.
Okej, hmm får nog fundera lite till, tror jag åker och kollar på det iaf, men man får väl se vad som händer,

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 228
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: lizzie
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 077
Senast: tara
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 201
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31