Allmänna dejtingtråden

• Relationer
  • Trådstartare Trådstartare ptr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 030
  • Visningar Visningar 137 265
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

:D

Lite snabbt googlande visade först att han är bluff. I stället för att vara en rik serbisk ungkarl skulle han vara en isländsk sektledare bosatt i Lettland.

Men inte heller det visade sig stämma. Senaste budet är att han heter Igor och så här gick det till när en Pravdajournalist skulle intervjua honom:

When a Russian journalist from Pravda attempted to interview him, he told her, ‘Darling, throw a coat over your naked body and come to me, because I’m not into hanging out at cafes and parks.’ And later, ‘So, idiot, are you rejecting my offer? I have paintings here that every museum would be jealous of, and you’re turning it down. I’m not going to rape you. We’ll have some champagne with strawberries and chat.’

Fantastisk charmknutte, den där. Man får ju bånge för mindre:D

*kl*

Inte riktigt dejtrelaterat. Men. Om ni ger en snubbe ert nummer (eftersom han frågar om det), förväntar ni då att han hör av sig, eller avfärdar ni det bara?

*kl*

Inte riktigt dejtrelaterat. Men. Om ni ger en snubbe ert nummer (eftersom han frågar om det), förväntar ni då att han hör av sig, eller avfärdar ni det bara?

förväntar mig att han ringer , vad ska han annars med numret till :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 377
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 656
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sharpless
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 412
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka