Sv: Allmänna dejtingtråden
Garderobsdörren är nog lite osmord
eller så är du för snygg att dom får prestationsångest
kl:
Reggat en anonym användare. Om det ändå märks vem jag är så kan ni ju kanske låta bli att säga det
Har varit reggad på en dejtingsite i ungefär ett år. Skrev lite vänskapligt i kanske ett halvår med en kille innan vi träffades. Han är jättetrevlig, jättesnäll, har bra jobb och ekonomi, gillar samma saker & musik som jag, har samma värderingar osv. Med andra ord, han är perfekt. Och han verkar gilla mig.
Men... det tog till tredje gången vi träffades innan vi gjorde något mer än kramades. Och det på mitt initiativ. Och sen försökte vi ha sex. Vilket misslyckades. Och det kan det ju göra när man är trött och har druckit lite, inga konstigheter. Men det brukar ju lösa sig när man sovit ihop en natt. Morgonstånd och så. Men icke.
Och sen så i förra veckan så var jag hos honom igen, åt middag, tittade på film, drack ett glas vin, hånglade... utan kläder... men han ville inte mer. Och ingen förklaring. Så vi sov istället.
Så. Nu är jag helt förvirrad. Och det känns inte helt lätt att ta upp frågan heller. Börjar kännas som att jag antingen träffar killar som vill ha sex, men inget mer eller killar som "dyrkar" mig - men sexet fungerar inte. Är det verkligen meningen att man inte ska kunna få både och?
Garderobsdörren är nog lite osmord
eller så är du för snygg att dom får prestationsångest
Senast ändrad: