Allmänna dejtingtråden

• Relationer
  • Trådstartare Trådstartare ptr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 030
  • Visningar Visningar 137 266
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Frågor är jättebra, närgångna händer not so much.

Intressant förövrigt hur otroligt olika man ser på det här med dejting! (ärligt fascinerande!)

Frågor är jättebra! Ska vi hångla är mycket lättare att besvara än en smekning på ryggen tex. Antingen säger man ja och hånglar eller så säger man nej. :)

Frågor är jättebra, närgångna händer not so much.

Intressant förövrigt hur otroligt olika man ser på det här med dejting! (ärligt fascinerande!)

Är det ok om man skickar ett PM till nån här som man är intresserad av och frågar om man kan få en dejt eller anses det oförskämt

Är det ok om man skickar ett PM till nån här som man är intresserad av och frågar om man kan få en dejt eller anses det oförskämt

Nej, jag tycker inte att det är oförskämt. Det kan bli oförskämt om man tjatar på den man vill dejta och inte respekterar ett nej. Och om man snuskgubbar sig utan att den man vill dejta är med på noterna. Men ett normal PM är ju inte sämre än på nån nätdejtingsajt, tycker jag.

Nej, jag tycker inte att det är oförskämt. Det kan bli oförskämt om man tjatar på den man vill dejta och inte respekterar ett nej. Och om man snuskgubbar sig utan att den man vill dejta är med på noterna. Men ett normal PM är ju inte sämre än på nån nätdejtingsajt, tycker jag.
Hm.....då ska jag klura lite på ett dejt-pm :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 392
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 664
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Sharpless
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 418
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10