Ja det är lite så jag tycker det verkar också. Det rimmar dåligt att 75 åringar är och köper julstjärnor på jula kl 17 en fredag
Ja tack ⚘
Fredagsvin är gott... mkt gott men att gå in på systembolaget är ju ett risktagande. Oavsett om det inte är mer än 2 andra i butiken. Så man får göra ett avgörande själv lite där. Jag själv vill verkligen ha lite vin. (Som du förstår i mina bittra inlägg innsn så skulle nog det göra gott)

men jag struntar i det nu... ett tag.
Skor är ju så olika. Men om man behöver prova osv så är det nog värt den risken att prova i butik. Självklart. Jag tycker det är upp till var och en men man måste hela tiden vara medveten om att det krävs inte mkt för att få smittan. En bekant till mig levde isolerad men fick smittan ändå. Hon måste fått den från KASSARNA?? Som Hennes bror ställde av utanför hennes dörr. Hon har problem med astma och valde att isolera sig. Hon spritade händer osv men fick det ändå. Allt gick bra och hon klarade viruset bra. Så man vet ju inte så mycket mer än att det är ett hemskt virus som drabbar oss från alla håll.
Vill tillägga att det är jättetråkigt med alla företag som går under i detta.

jättetungt.
Så tråkigt nu allting.
Men till en roligare tvist! Vad längtar du mest till när corona är över? Tänk dig att du vaknar imorgon och corona är borta. Vad skulle du hitta på? Jag skulle ta med mina barn till ett äventyrsbad och sen skulle jag köpa mig mitt fredagsvin

⚘