Allosin???

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Någon som vet vart man kan köpa det? gärna på nätet. Det är ett medel som man smörjer i hovarna med. Dom ska få bättre kvalitet.
Tack på förhand!

Sv: Allosin???

Är osäker var man kan köpa på nätet, men det brukar i vart fall finnas på alla travshoppar!

Johanna.Ingvarsoon skrev:
Någon som vet vart man kan köpa det? gärna på nätet. Det är ett medel som man smörjer i hovarna med. Dom ska få bättre kvalitet.
Tack på förhand!

Köpte min burk på Granngården. Har du kollat där?

~Ingrid

Verkar inte finnas att köpa på nätet, men du kan prova att ta kontakt med Grafströms i Sundsvall.
http://www.grafstroms.com/

Dem är aldrig omöjliga. De skickar säkert om du ber dem, men till vilket pris? Måste ju bli billigare att gå till en butik..

Vet ej vart du bor, men sök upp närmaste travshop så hittar du det garanterat.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
283
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka