Allt bara händer

Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag kan inte göra nåt förutom att hålla på med varandras händer men allt annat bara blir förmycket för min hjärna så det går inte. Som jag tycker är skit jobbigt för jag VILL ju vilja och kunna ligga och mysa bara alltså jag menar inte s*x utan bara som kramas och pussas och sånt. Men det går inte.
Men ändå så är han så jävla snäll och fattar sånt och det är INGEN press för det. Utan han vill ändå ses även fast det kanske bara går att hålla handen och prata och så. Men ja jag skulle så jävla mycket önska att jag bara var normal och kunde göra normala saker. Typ åka och bada och gå promenader och alltmöjligt sånt helt vanligt bara.
Jag har börjat kolla på en serie på svtplay som heter Malory towers som jag såg förra sommaren. Och då blev det som på mint om en massa saker förra sommaren både allt som jag kunde göra då att jag kunde röra mig normalt och så. Och att det var då jag flyttade hit och hur det var i början här och massa tankar om äckel händelsen förra sommaren kommer också. Och bara skit mycket HAT för migsjälv för att JAG förstörde mitt liv.
Och så är jag skit nervös för soc mötet som är på onsdag. Och innan det var varit och jag vet vad som ska hända så varesig kan jag eller vill gå mot anorexi monstren. Utan dom får väl ha makten nu i några dagar då men jag bara måste ha NÅNTING som känns som lite tryggt. Men idag så åt jag iallafall tre små choklad bollar. Jag vet att det är o nyttigt och dåligt men min bästa kompis hade gjort choklad bollar så då ville jag inte tacka nej så jag fick iallafall i mig dom. Men förutom det så är detenda jag har ätit eller druckit närings drycker och vatten. Och jag HATAR egentligen att jag måste dricka närings drycker igen nu men jag har väl bara gett upp om det också. Men dricker ändå förlite men skitsamma.
Iallafall så om inte soc bara sätter mig på sis direkt så ska vi åka på en semester på lördag. Eller det är till en stuga men vi ska vara där i en vecka så det är som den stora sommar resan liksom. Så jag HOPPAS att jag kan följa med men det bara finns inget val att jag inte får bo kvar här. Utan då KOMMER jag dö jag VET det 100 %. Men ja jag skulle såå mycket vilja bara ha semester och ha normal känsla iallafall lite.
Sen det sista som jag vill skriva om men ni har säkert sett om o lyckan på grönalund. Jag kan inte sluta tänka på det och att vi var där för några dagar sen och min bästa vän och en till tjej och två av personalen åkte den. Så jag tänker skit mycket om det hade hänt då och massa sånt plus så är det massa tankar om döden och sånt också. Som att en tjej sa att hon hade läst att en polis bil körde före en ambulans för dom körde så himla fort med nån skadad. Och då började jag tänka på mamma och pappa att dom fick åka med en polis bil när jag gjorde så jag nästan dog. Så bara massa såna tankar och IGEN att livet är så JÄVLA hemskt och orätt vist för hon som dog ville säkert bara ha en rolig dag på grönalund med kanske sin familj eller vänner eller nåt så dog hon och flera andra blev skadade 💔😭
Dethär låter säkert jätte stört men en andledning att jag har försökt att dö flera gånger är för jag ändå är rädd för att dö. Alltså jag vill inte få cancer och dö eller ramla från en bergochdalbana eller dö i en bil o lycka eller nåt. Och att man inte har nån kontroll på det så bara pang så är man död 💔 Men om jag gör det själv så vet jag iallafall att det händer och då är jag inte rädd.
 

Jag är jätte trött i huvudet och helt tom. Men jag vill skriva iallafall lite.
Men ja som @emma-vsm skrev så gick soc mötet bra. Men det var skit jobbigt först och jag kunde inte säga nånting eller kunde nästan inte komunisera ALLS. Men jag tänkte klistra in en sak som jag skrev igår om mötet så det kommer här:
PS pratade lite först och läste en sak som jag hade skrivit innan som var om att jag INTE kan flytta härifrån och att känner mig iallafall mera trygg och normal här motför jag har gjort nånsin på flera år. Och PS sa att jag har varit jätte o rolig för att hamna på sis. Och då iallafall så sa soc tanten att hon var in ställd att det skulle för längas här så då var det som en STOR klump bara släppte från magen och jag började gråta bara för det. Så då undrade soc tanten om jag tyckte att det var jobbigt så kunde jag bara skaka på huvudet och kunde inte säga nånting. Men ja dom pratade lite mera iallafall och då satt jag och klappade M lite och försökte att ha kontroll på mig liksom.
Och sen efter ett tag så kunde jag prata lite så var själv med soc tanten ett tag. Och hon frågade om lite hur det går och hur jag upp lever saker och sånt och frågade om T endel och skolan och så. Men ja hon frågade ganska så mycket om T och sen när PS var med lite igen så frågade soc tanten henne om personalen känner honom och då sa PS också att han är en jätte bra kille ❤️ Och det tyckte iallafall jag att det var väldigt skönt att hon sa det så var det inga fråge tecken för soc tanten om det är en bra relation.
Men ja hon tyckte iallafall att jag kämpar på jätte bra och att hon tyckte att det kändes skönt att träffa mig och prata med mig nu och se hur stor skillnad det är motför förut. Så det var väl bra att hon tyckte att jag verkar mycket som tryggare i migsjälv nu och att jag är på rätt ställe nu.

Så ja det var om mötet så det gick ju ändå bra. Och att soc tanten tyckte att dethär är rätt ställe och att jag ska vara kvar här.
Iallafall så efter det hela dagen igår och idag så har jag varit sååå jävla trött. Så jag sov väldigt mycket igår jag sov i natt och ÄNDÅ är jag skit trött idag också och helt tom i huvudet och har sovit även idag.
Men det ÄR väldigt skönt och tryggt att jag ska vara kvar här men det är som att all oro bara tog ALL energi så mitt batteri tar nog väldigt lång tid att ladda nu. Men imorgon ska jag träffa T iallafall ❤️ Och sen på lördag så ska vi alltså hvb åka på som en semester så vi ska bo i en stuga en vecka. Så ska vi väl göra semester saker och sånt och bara ha det lugnt så jag hoppas iallafall att det blir skönt. Iallafall så vet jag nu att jag får vara kvar så det är ju en STOR lugnande sak!
Så det som jag mest ska ha fokus på nu är att försöka vinna över anorexi monstret igen men jag har bara inte orkat än. Men jag hoppas att det kanske släpper när vi är borta.
 
Nu låter det verkligen bra med vila för att ladda dig efter all den energi som oron krävt.

Så mysigt det låter med stugan och semestern ni ska åka på!

Kommer M att följa med också?
 
@EmmaFilippa låter väldigt härligt med stuga och semester! Tror det är helt normalt att du är trött nu du har ju varit väldigt väldigt orolig. När jag är väldigt orolig för något så tar det all min energi. Låter som att mötet gick bra och vad skönt att även hon från soc ser dina framsteg :)

Önskar dig en skön semester! Hoppas du kan koppla av och bara vila. :heart
 
Jag är jätte trött i huvudet och helt tom. Men jag vill skriva iallafall lite.
Men ja som @emma-vsm skrev så gick soc mötet bra. Men det var skit jobbigt först och jag kunde inte säga nånting eller kunde nästan inte komunisera ALLS. Men jag tänkte klistra in en sak som jag skrev igår om mötet så det kommer här:
PS pratade lite först och läste en sak som jag hade skrivit innan som var om att jag INTE kan flytta härifrån och att känner mig iallafall mera trygg och normal här motför jag har gjort nånsin på flera år. Och PS sa att jag har varit jätte o rolig för att hamna på sis. Och då iallafall så sa soc tanten att hon var in ställd att det skulle för längas här så då var det som en STOR klump bara släppte från magen och jag började gråta bara för det. Så då undrade soc tanten om jag tyckte att det var jobbigt så kunde jag bara skaka på huvudet och kunde inte säga nånting. Men ja dom pratade lite mera iallafall och då satt jag och klappade M lite och försökte att ha kontroll på mig liksom.
Och sen efter ett tag så kunde jag prata lite så var själv med soc tanten ett tag. Och hon frågade om lite hur det går och hur jag upp lever saker och sånt och frågade om T endel och skolan och så. Men ja hon frågade ganska så mycket om T och sen när PS var med lite igen så frågade soc tanten henne om personalen känner honom och då sa PS också att han är en jätte bra kille ❤️ Och det tyckte iallafall jag att det var väldigt skönt att hon sa det så var det inga fråge tecken för soc tanten om det är en bra relation.
Men ja hon tyckte iallafall att jag kämpar på jätte bra och att hon tyckte att det kändes skönt att träffa mig och prata med mig nu och se hur stor skillnad det är motför förut. Så det var väl bra att hon tyckte att jag verkar mycket som tryggare i migsjälv nu och att jag är på rätt ställe nu.

Så ja det var om mötet så det gick ju ändå bra. Och att soc tanten tyckte att dethär är rätt ställe och att jag ska vara kvar här.
Iallafall så efter det hela dagen igår och idag så har jag varit sååå jävla trött. Så jag sov väldigt mycket igår jag sov i natt och ÄNDÅ är jag skit trött idag också och helt tom i huvudet och har sovit även idag.
Men det ÄR väldigt skönt och tryggt att jag ska vara kvar här men det är som att all oro bara tog ALL energi så mitt batteri tar nog väldigt lång tid att ladda nu. Men imorgon ska jag träffa T iallafall ❤️ Och sen på lördag så ska vi alltså hvb åka på som en semester så vi ska bo i en stuga en vecka. Så ska vi väl göra semester saker och sånt och bara ha det lugnt så jag hoppas iallafall att det blir skönt. Iallafall så vet jag nu att jag får vara kvar så det är ju en STOR lugnande sak!
Så det som jag mest ska ha fokus på nu är att försöka vinna över anorexi monstret igen men jag har bara inte orkat än. Men jag hoppas att det kanske släpper när vi är borta.
Så skönt att höra Emma! Jag förstår att du är jättetrött, det är en massa spänningar som släpper för dig. Vila och ta hand om dig nu ❤️
 
Låter helt normalt att vara jättetrött efter att ha levt med sådan anspänning! Det är SKITJOBBIGT att oroa sig. Hoppas du får lite återhämtning och en skön semester nu. :heart
 
Skriver bara kort, för jag är så himla trött, men HEJA DIG! Så himla bra att du och PS förberett mötet bra och så himla bra att ni hade ett bra samtal även när det bara var du och din socialsekreterare.

Vila dig och ha kul, för det förtjänar du verkligen efter den insatsen! :heart
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 564
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 368
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Jerseyite
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 920
Senast: Nox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp