Allt bara händer

Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag kan inte göra nåt förutom att hålla på med varandras händer men allt annat bara blir förmycket för min hjärna så det går inte. Som jag tycker är skit jobbigt för jag VILL ju vilja och kunna ligga och mysa bara alltså jag menar inte s*x utan bara som kramas och pussas och sånt. Men det går inte.
Men ändå så är han så jävla snäll och fattar sånt och det är INGEN press för det. Utan han vill ändå ses även fast det kanske bara går att hålla handen och prata och så. Men ja jag skulle så jävla mycket önska att jag bara var normal och kunde göra normala saker. Typ åka och bada och gå promenader och alltmöjligt sånt helt vanligt bara.
Jag har börjat kolla på en serie på svtplay som heter Malory towers som jag såg förra sommaren. Och då blev det som på mint om en massa saker förra sommaren både allt som jag kunde göra då att jag kunde röra mig normalt och så. Och att det var då jag flyttade hit och hur det var i början här och massa tankar om äckel händelsen förra sommaren kommer också. Och bara skit mycket HAT för migsjälv för att JAG förstörde mitt liv.
Och så är jag skit nervös för soc mötet som är på onsdag. Och innan det var varit och jag vet vad som ska hända så varesig kan jag eller vill gå mot anorexi monstren. Utan dom får väl ha makten nu i några dagar då men jag bara måste ha NÅNTING som känns som lite tryggt. Men idag så åt jag iallafall tre små choklad bollar. Jag vet att det är o nyttigt och dåligt men min bästa kompis hade gjort choklad bollar så då ville jag inte tacka nej så jag fick iallafall i mig dom. Men förutom det så är detenda jag har ätit eller druckit närings drycker och vatten. Och jag HATAR egentligen att jag måste dricka närings drycker igen nu men jag har väl bara gett upp om det också. Men dricker ändå förlite men skitsamma.
Iallafall så om inte soc bara sätter mig på sis direkt så ska vi åka på en semester på lördag. Eller det är till en stuga men vi ska vara där i en vecka så det är som den stora sommar resan liksom. Så jag HOPPAS att jag kan följa med men det bara finns inget val att jag inte får bo kvar här. Utan då KOMMER jag dö jag VET det 100 %. Men ja jag skulle såå mycket vilja bara ha semester och ha normal känsla iallafall lite.
Sen det sista som jag vill skriva om men ni har säkert sett om o lyckan på grönalund. Jag kan inte sluta tänka på det och att vi var där för några dagar sen och min bästa vän och en till tjej och två av personalen åkte den. Så jag tänker skit mycket om det hade hänt då och massa sånt plus så är det massa tankar om döden och sånt också. Som att en tjej sa att hon hade läst att en polis bil körde före en ambulans för dom körde så himla fort med nån skadad. Och då började jag tänka på mamma och pappa att dom fick åka med en polis bil när jag gjorde så jag nästan dog. Så bara massa såna tankar och IGEN att livet är så JÄVLA hemskt och orätt vist för hon som dog ville säkert bara ha en rolig dag på grönalund med kanske sin familj eller vänner eller nåt så dog hon och flera andra blev skadade 💔😭
Dethär låter säkert jätte stört men en andledning att jag har försökt att dö flera gånger är för jag ändå är rädd för att dö. Alltså jag vill inte få cancer och dö eller ramla från en bergochdalbana eller dö i en bil o lycka eller nåt. Och att man inte har nån kontroll på det så bara pang så är man död 💔 Men om jag gör det själv så vet jag iallafall att det händer och då är jag inte rädd.
 

Här var jag bor finns det massor med rådjur som är väldigt tama.
Vi har flera som kommer in på bakgården.

Förra veckan var det ett stort rådjur som låg och åt gräs en hel timme en eftermiddag.

En bild, lite suddig men skickar i alla fall:

IMG-20230622-WA0000.jpg


Hoppas du kan få samma lugn i dig som rådjuret har i sig. 💜💜💜
 
Skulle du kunna ha ett annat system än att säga med ord?
T.ex att hänga något på dörren för att visa att du behöver lite extra hjälp?
Eller ge personalen ett kort av en speciell färg eller något?
Jag hade det förut men nu har det inte be hövts för det har inte varit nåt problem med att prata. Eller jag har ju inte gjort det alltid men jag har iallafall kunnat. Men ja det kanske vore bra med nåt annat sånt igen om jag får bo kvar här.
Men iallafall idag så har jag att en personal är med mig igen nu för det hände en sak så dom fattade att det be hövs justnu.
 
Kommer att hålla tummar och tår för att det går bra i morgon. ❤ Hoppas att du får sova i natt. Bukes lillasyster, vi finns med dig.
 
Kommer att hålla tummar och tår för att det går bra i morgon. ❤ Hoppas att du får sova i natt. Bukes lillasyster, vi finns med dig.
Tack ❤️ Det känns bara skit jobbigt nu och som att hela natten kommer vara bara att jag inte kan andas och inte kan sova. Och jag känner mig bara JÄVLIGT jobbig och fel fel fel. Så såklart kommer soc tanten att inte tycka att jag har gjort fram steg som räknas iallafall.
 
Tänker på dig och på mötet. Hoppas du kan sova lite och att mötet blir så bra det bara går. :heart
Tack ❤️ Jag bara hoppas att jag får vara kvar men jag är jätte rädd att soc tanten kanske tycker att jag inte har gjort fram steg eller för lite.
Och det är som domdär jävla monstren i huvudet bara skriker skit mycket dåligt som att jag bara MÅSTE förstöra ännu mera så soc helt säkert inte tycker att det duger för jag förstör ju ändå allt.
 
Tack ❤️ Jag bara hoppas att jag får vara kvar men jag är jätte rädd att soc tanten kanske tycker att jag inte har gjort fram steg eller för lite.
Och det är som domdär jävla monstren i huvudet bara skriker skit mycket dåligt som att jag bara MÅSTE förstöra ännu mera så soc helt säkert inte tycker att det duger för jag förstör ju ändå allt.
Jag hoppas att hon inte tänker så, att du måste prestera för att få ha kvar din bra hjälp. Jag personligen tycker två saker: dels att det är så mycket för dig bara att finnas och hantera allt som är, att ”bara” det räcker som stordåd helt utan att du ska prestera framsteg också (vad nu det är), dels önskar jag att det inte skulle behöva handla om att kämpa och anstränga dig hela tiden och bli bedömd och tänka på framsteg och så, utan att du bara skulle få ha det så bra det går, göra sådant som gör att du känner dig lite vanlig och få ha det lite mysigt så ofta det går. Fast saker också är jobbiga också liksom.

Jag önskar också verkligen att socpersonen kommer lyssna och förstå dig imorgon och att hon har bra idéer och besked till dig.
 
Tänker också på dig och håller alla tummar för bra besked på mötet. Jag tror och hoppas att de som bestämmer i detta tar in annat som är bra och positivt i ditt liv, som något så viktigt som kontakten med en schysst och omtänksam pojkvän och kompisar.

Det borde i sig ses som stora framsteg att du har de relationerna där du är nu tycker jag, jämfört med hur det varit tidigare. Och det borde vara nog så viktigt, utöver terapin, att kämpa för att försöka bibehålla alla sådana inslag som går från ett "vanligt" tonårsliv för att saker ska bli bättre med tiden.
 
Tack ❤️ Jag bara hoppas att jag får vara kvar men jag är jätte rädd att soc tanten kanske tycker att jag inte har gjort fram steg eller för lite.
Och det är som domdär jävla monstren i huvudet bara skriker skit mycket dåligt som att jag bara MÅSTE förstöra ännu mera så soc helt säkert inte tycker att det duger för jag förstör ju ändå allt.
Jag håller tummarna för dig imorgon att det blir ett okej möte :heart
 
Kan bara föreställa mig (man får aldrig säga att man förstår fick jag lära mig när jag jobbade en period inom palliativ vård med döende...) hur jobbigt du har det innan det där mötet imorgon, måste vara väldigt jobbigt för dig och även jag hoppas verkligen att du får stanna ❤. Ja jag vet att det är lätt att säga (skriva) men försök andas, andningen är allt ❤.
 
Nu är det mindre än tre timmar kvar. Och jag har nästan inte sovit nånting inatt och jag bara KAN INTE prata idag och jag kan nästan inte röra mig alls. Så jag är som jätte långt bakåt nu känns det som. Och jag fattar inte hur jag ska klara soc mötet och soc tanten kommer säkert att tro att jag inte har gjort några fram steg ALLS efter som att jag är såhär nu. Och att jag har ju gjort skit mycket jävligt dåliga saker här så jag kanske bara fick bo kvar efter det för hon redan hade tagit be slut att jag skulle bo här i ett år. Men att nu så har det ju gått ungefär ett år och jag verkar inte ha gjort minstalilla fram stegen alls efter som jag inte ens kan prata idag heller.
Jag bara har så jävla mycket ångest och min hjärna är ännu mera värde lös motför hur den brukar. Och jag vet inte hur soc tanten tänker men hon kanske tycker att det är att jag inte sam arbetar ifall jag inte pratar och att jag är såhär. Och jag läste förut om en som fick ett ut brott när hon var på soc och då DIREKT så be stämde soc att hon skulle till sis för hon var våld sam. Så jag är SKIT rädd för det att jag inte kan sam arbeta så kanske hon tycker att jag inte lyder eller att jag bara är jobbig. Och att jag inte har gjort fram steg så kanske hon tycker att jag måste till sis för när jag kom hit så var det ju att det var sista steget annars är det sis. Så jag fattar ju om hon kommer tycka det nu men jag är så jävla jävla jävla rädd för det! 😭
 
:heart :heart :heart
När jag ibland har haft kontakt med tex läkare så har jag skrivit ner innan vad jag vill ha sagt. För ibland kan jag tycka det känns jobbigt och då kan jag bli stressad och hjärnan låser sig.
Kan du göra så? Antingen skriva ner något som du kan läsa upp eller som någon annan kan läsa?
Ska dina föräldrar/personal med på mötet eller är det bara du? För om någon annan ska med så kanske de kan berätta vad du vill och hjälpa till?
Håller tummarna för dig idag och hoppas det går bra! :heartheart:heart
 
Nu är det mindre än tre timmar kvar. Och jag har nästan inte sovit nånting inatt och jag bara KAN INTE prata idag och jag kan nästan inte röra mig alls. Så jag är som jätte långt bakåt nu känns det som. Och jag fattar inte hur jag ska klara soc mötet och soc tanten kommer säkert att tro att jag inte har gjort några fram steg ALLS efter som att jag är såhär nu. Och att jag har ju gjort skit mycket jävligt dåliga saker här så jag kanske bara fick bo kvar efter det för hon redan hade tagit be slut att jag skulle bo här i ett år. Men att nu så har det ju gått ungefär ett år och jag verkar inte ha gjort minstalilla fram stegen alls efter som jag inte ens kan prata idag heller.
Jag bara har så jävla mycket ångest och min hjärna är ännu mera värde lös motför hur den brukar. Och jag vet inte hur soc tanten tänker men hon kanske tycker att det är att jag inte sam arbetar ifall jag inte pratar och att jag är såhär. Och jag läste förut om en som fick ett ut brott när hon var på soc och då DIREKT så be stämde soc att hon skulle till sis för hon var våld sam. Så jag är SKIT rädd för det att jag inte kan sam arbeta så kanske hon tycker att jag inte lyder eller att jag bara är jobbig. Och att jag inte har gjort fram steg så kanske hon tycker att jag måste till sis för när jag kom hit så var det ju att det var sista steget annars är det sis. Så jag fattar ju om hon kommer tycka det nu men jag är så jävla jävla jävla rädd för det! 😭
Har ingen erfarenhet men har svårt att tro att det bara är idag som beslutet grundar sig på utan på hela året sammanlagt. Även om inte du själv märker det så gör vi det på buke att du gjort massa framsteg sedan i höstas, visst det har gått både framåt och bakåt men totalt sätt massor med framsteg.
 
Tänker på dig idag. ❤️ Utifrån hur du skriver här så upplever jag att du har gjort massor av framsteg och precis som @Lillgrådis skriver har du så många fina relationer som är viktiga för ditt mående. Sånt är viktigt när soc tar beslut.
 
Tänker också på dig idag @EmmaFilippa!

Jag förstår att du har haft en jättejobbigt natt, skulle jag också ha haft inför ett så här viktig möte. Kommer du ha med nån från personalen eller dina föräldrar på mötet?
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 562
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 367
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Jerseyite
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 917
Senast: Nox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp