Allt bara händer

Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag kan inte göra nåt förutom att hålla på med varandras händer men allt annat bara blir förmycket för min hjärna så det går inte. Som jag tycker är skit jobbigt för jag VILL ju vilja och kunna ligga och mysa bara alltså jag menar inte s*x utan bara som kramas och pussas och sånt. Men det går inte.
Men ändå så är han så jävla snäll och fattar sånt och det är INGEN press för det. Utan han vill ändå ses även fast det kanske bara går att hålla handen och prata och så. Men ja jag skulle så jävla mycket önska att jag bara var normal och kunde göra normala saker. Typ åka och bada och gå promenader och alltmöjligt sånt helt vanligt bara.
Jag har börjat kolla på en serie på svtplay som heter Malory towers som jag såg förra sommaren. Och då blev det som på mint om en massa saker förra sommaren både allt som jag kunde göra då att jag kunde röra mig normalt och så. Och att det var då jag flyttade hit och hur det var i början här och massa tankar om äckel händelsen förra sommaren kommer också. Och bara skit mycket HAT för migsjälv för att JAG förstörde mitt liv.
Och så är jag skit nervös för soc mötet som är på onsdag. Och innan det var varit och jag vet vad som ska hända så varesig kan jag eller vill gå mot anorexi monstren. Utan dom får väl ha makten nu i några dagar då men jag bara måste ha NÅNTING som känns som lite tryggt. Men idag så åt jag iallafall tre små choklad bollar. Jag vet att det är o nyttigt och dåligt men min bästa kompis hade gjort choklad bollar så då ville jag inte tacka nej så jag fick iallafall i mig dom. Men förutom det så är detenda jag har ätit eller druckit närings drycker och vatten. Och jag HATAR egentligen att jag måste dricka närings drycker igen nu men jag har väl bara gett upp om det också. Men dricker ändå förlite men skitsamma.
Iallafall så om inte soc bara sätter mig på sis direkt så ska vi åka på en semester på lördag. Eller det är till en stuga men vi ska vara där i en vecka så det är som den stora sommar resan liksom. Så jag HOPPAS att jag kan följa med men det bara finns inget val att jag inte får bo kvar här. Utan då KOMMER jag dö jag VET det 100 %. Men ja jag skulle såå mycket vilja bara ha semester och ha normal känsla iallafall lite.
Sen det sista som jag vill skriva om men ni har säkert sett om o lyckan på grönalund. Jag kan inte sluta tänka på det och att vi var där för några dagar sen och min bästa vän och en till tjej och två av personalen åkte den. Så jag tänker skit mycket om det hade hänt då och massa sånt plus så är det massa tankar om döden och sånt också. Som att en tjej sa att hon hade läst att en polis bil körde före en ambulans för dom körde så himla fort med nån skadad. Och då började jag tänka på mamma och pappa att dom fick åka med en polis bil när jag gjorde så jag nästan dog. Så bara massa såna tankar och IGEN att livet är så JÄVLA hemskt och orätt vist för hon som dog ville säkert bara ha en rolig dag på grönalund med kanske sin familj eller vänner eller nåt så dog hon och flera andra blev skadade 💔😭
Dethär låter säkert jätte stört men en andledning att jag har försökt att dö flera gånger är för jag ändå är rädd för att dö. Alltså jag vill inte få cancer och dö eller ramla från en bergochdalbana eller dö i en bil o lycka eller nåt. Och att man inte har nån kontroll på det så bara pang så är man död 💔 Men om jag gör det själv så vet jag iallafall att det händer och då är jag inte rädd.
 

:heart :heart :heart
När jag ibland har haft kontakt med tex läkare så har jag skrivit ner innan vad jag vill ha sagt. För ibland kan jag tycka det känns jobbigt och då kan jag bli stressad och hjärnan låser sig.
Kan du göra så? Antingen skriva ner något som du kan läsa upp eller som någon annan kan läsa?
Ska dina föräldrar/personal med på mötet eller är det bara du? För om någon annan ska med så kanske de kan berätta vad du vill och hjälpa till?
Håller tummarna för dig idag och hoppas det går bra! :heartheart:heart
Ja eller jag har redan ganska så mycket ner skrivet iallafall. Och jag tror att soc tanten kommer vilja prata med mig själv men iallafall först så ska en personal vara med för jag vill det.
Och tack ❤️
 
Har ingen erfarenhet men har svårt att tro att det bara är idag som beslutet grundar sig på utan på hela året sammanlagt. Även om inte du själv märker det så gör vi det på buke att du gjort massa framsteg sedan i höstas, visst det har gått både framåt och bakåt men totalt sätt massor med framsteg.
Jag har gjort fram steg med vissa saker men endel så har jag inte det alls. Så det be ror nog på hur hon tycker tror jag.
 
Verkligen så bra nyheter!

Hoppas Emma kan slappna av nu och landa i det goda beskedet.

Stressen som osäkerhet för med sig tar väldigt mycket kraft och energi.
 
En hälsning från Emma till alla som undrat hur det gått idag. Mötet gick bra, soc tycker att hon är på rätt ställe och hon kommer stanna på hvb ❤️
Hon skriver säkert mer själv när hon orkar men hon ville att ni skulle få veta ❤️
Härligt att läsa och gulligt av Emma att tänka på oss som läser i hennes trådar och bryr oss ❤️
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 563
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 367
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Jerseyite
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 917
Senast: Nox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp