Allt jag har för lorat

Jag vet att det finns dom som har för lorat exakt ALLT. Och jag menar inte dethär som en jäm föring utan egentligen så spelar det ingen roll hur nån annan har det för det går inte att jäm föra det. Och det går inte att säga att denena mår sämre motför denandra bara från hur nånannan tycker. Utan andra kan ha för lorat mer än mig eller mindre och ändå må lika eller bättre eller sämre motför mig. Så det är ingen mening att jäm föra det och jag menar inte att det är värst för mig för det har jag INGEN aning om.
Men JAG tycker att det är skit jobbigt för jag har för lorat så jävla jävla mycket.
Min hund B ❤️
Min ponny C ❤️
Dom kommer jag ALDRIG mera att se förutom om man kommer till himlen efter man dör.
Att ha min andra ponny O som min
Alla drömmar med han
Alla drömmar med ridningen
Allt sånt är borta och det kommer jag aldrig att kunna få tillbaka.
Min tonårs tid
Att min kropp är bara MIN
Att kunna andvända kroppen till alltmöjligt
Massa minnen
Personer som jag trodde att dom var mina vänner
Att jag kunde lita på andra
Att jag var normal som vemsomhelst
Allt sånt har bara som slitits bort från mig och det går inte att bara få tillbaka utan att det är också bara borta föralltid.
Jag kommer aldrig tävla hoppning med en ponny igen. Jag kommer aldrig att kunna göra s*x saker första gången med nån som jag är kär i. Jag kommer aldrig åka epa med kompisar. Jag kommer aldrig börja gymnasiet och vara som bara vemsomhelst normal i en klass. Jag kommer aldrig vara med på alla skol avslutnings saker som allaandra. Jag kommer aldrig cykla till stallet.
Allt sånt är bara BORTA föralltid för mig och det gör så jävla jävla ont att tänka på det.
 

Mallory Towers har jag hört att är bra, jag gillar också sånt som handlar om dåtiden eller hur man ska säga.

Lite liknande som feelgood är böcker som kallas chick lit, dvs böcker som är skrivna för kvinnor och som oftast har en kvinna som huvudperson. Tycker inte att kärlek är huvudsaken i såna böcker (oftast), men ofta handlar de om huvudpersons liv och någon förändring som hon genomgår (t.ex nytt jobb, flytt osv).

Har du läst Tintin? Alltså seriealbum. De är också bra tycker jag.
 
Mallory Towers har jag hört att är bra, jag gillar också sånt som handlar om dåtiden eller hur man ska säga.

Lite liknande som feelgood är böcker som kallas chick lit, dvs böcker som är skrivna för kvinnor och som oftast har en kvinna som huvudperson. Tycker inte att kärlek är huvudsaken i såna böcker (oftast), men ofta handlar de om huvudpersons liv och någon förändring som hon genomgår (t.ex nytt jobb, flytt osv).

Har du läst Tintin? Alltså seriealbum. De är också bra tycker jag.
Okej ❤️
Nej jag har inte läst Tintin men tror inte att serie album är min smak såmycket bara.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta. Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 525
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Imorgon är det suicid preventiva dagen. Som är en dag för att typ hedra som som har dött av själv mord och för stöd för dom som har för...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 591
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp