Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 547
Sv: Allt med Bling *

Mitt bling spö:
19439634.jpg

Närbild på blinget:
19439572.jpg

det var habegär på den sadeln men den är just nu för dyr för mig...

Jag ska ordna film till dig!:)

Efter att ha läst hela tråden så känner jag ett behov av bling:love:
Får kolla vad som finns till helgen när jag ska till hästaffären :)

Var bara tvungen att lägga in denna som jag har "stulit":angel:

0d35a7c7.gif
[/QUOTE]

Blingat pannband med äkta Swarovski!!

Jag råkade dock få fel storlek, så jag har ingen användning av det...:cry:

pannband.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jag hörde med min kompis ang grimman och den hade hon köpt på en show. Men om hon hittade fler så har jag beställt 3 och då kan du köpa den ena om du vill?.:)

Ja finns den i svart så :D:D Vad kostade den?? Du ska köpa i stl full va? Min lille har väl ponny men det änns iof bäst att köpa den i full då jag kan ha den lääänge när hon är stor :D (Ett år nu i April) :love::p

Jag har beställt dem i full...Hon kom inte ihåg då hon hade köpt så mkt...:D Det kan man känna igen ibland...:angel:

Jag har beställt dem i full...Hon kom inte ihåg då hon hade köpt så mkt...:D Det kan man känna igen ibland...:angel:

Okey :) Låter bra! Jo verkligen! Fasar inför Horse Show, typ veckan innan jag tar hem min lilla, då kommer pengar att ryka på massa saker man bara mååååste ha :rofl:

Mm, visst är det fint!:love:
Storleken är full.

Mmm helt underbart :D A ha, hade de vart i ponny hade jag köpt det till min lilla att ha om ett tag då hon ska lära sig gå i träns :D Älskar fina pannband och förstår inte alls dom som tycker att det är onödigt till småttingarna :rofl:

Var i en hästbutik i Etuna igår och såg rätt många snygga blingpannband för bara 195:- styck... Köpte dock inga (nackdelen med att jobba i läder själv - man tänker jämt "sånt kan jag göra själv...")

det kan jag tänka mig. Gör du på beställning?:angel: Pm-a mig gärna i så fall, ja du får pm-a mig annars också....:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 224
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 912
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår