Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 547
Sv: Allt med Bling *

Jag gissar att det är för att du ska kunna välja vilken sida du vill ha utåt :p Rosa strass ena dagen, vit nästa! :)

Jag tror hon menade på insidan, alltså strass innåt mot foten. Eller jag vet inte, kanske har fel. :p

Ingen som har rätta adressen till blitzit? Jag har varit inne där en gång men hittar inte tillbaka.

detta har jag köpt på ullared för en billig peng för ca ett år sen såg för nån vecka sen en identisk i en ridsportsbutik kommer dock ej ihåg märke skall försöka luska ut det=) dock var då priset över det dubbla vad jag kommer ihåg..

Jag kan berätta att jag har tiara panband till min häst. Är sååååå vackert.

Jag älskar blingbling :D
Här är mitt finaste pannband
19225585.jpg

Ohh ;) Köpt vart??

Åhhhh :love::love::love: Köpt vart?? Är på jakt efter precis sådana pannband :D:D

För ett par år sedan hade ponny prakt sådant. Men hon har slutat att sälja sådana. Men så fick jag utav en händelse se att på ebay.com så sålde hon sådana. Men efter som hon gör dom för hand är det inte så ofta hon har sådana på försäljning. Men dom är vackra till tusen.:love: Hon har även gjort andra vackra pand band.:)

Gå ut på ebay med gämna mellan rum och sök på browbands eller brow bands kanske du har tur. (och om jag inte har hunit före vill säga)

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Några av mina pannband (Tyvärr dåliga mobilbilder dom är finare i verkligheten:mad:)

19320960.jpg

19320961.jpg

19320962.jpg

19320963.jpg

Jag har ett OS pannband med bling, bling
10761975.jpg

12526722.jpg

Och där tog bling, blinget slut. Jag har fortfarande inte fixat bling på min speed air, men bilder kommer när det är gjort.

Köpte ett bling-spö plus en bling grimma och ett bling pannband i helgen.. bilder kommer när jag kommer hem :D

Blir inte det där väldigt tjockt vid pannremmen? Det blir ju några lager läder - eller hur ser det ut på baksidan? Läckert är det iaf - påminner om ett som jag sålde för nått år sedan men ditt ser ut att vara i tjockare läder.

Kan man inte få se en bild på baksidan också?

*kl*
Fler bilder tack!:bump:

Förresten...Shire-Louise: Hur såg nu tiaran ut?? Bilder än?

Mitt pannband köpte jag av en Dansk utställare i Globen :)

Någon som vet vart man hittar träns med snygga spännen? Ska snart lära min lilla med träns och kommer då bara att ha själva nackstycket med pannband och novabett utan nosgrimma :) Eftersom att nosgrimman ofta gör ganska mycket vill jag ha extra snygga spännen ^^ Gärna bling ! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 827
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka