Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

lägger bara ett inlägg så jag kan ha koll :D
 
Sv: Allt med Bling *

*kl*

Älskar bling..

Har precis shoppat nytt pannband, jag älskar blingiga pannband. :banana::love:

19032980.jpg


19032981.jpg

Vad snyggt. Vad får man tag på det?
 
Sv: Allt med Bling *

Kan nog bli svårt, det fanns bara detta ex i affären och dom hade ingen aning om märke, trots att det var jätthög kvalitet och jättedyrt..:confused:
 
Sv: Allt med Bling *

Hej!!

Har en likadan svart grimma köpt på Gekås. Spännet på nackremmen går lätt i bitar så ha koll på det eller byt ut det. Jag slaktade en annan grimma och satte dit det. Denna blinggrimma är min favorit!!

Mvh Susanne.
 
Sv: Allt med Bling *

kelly16.JPG




hoppas bilder kommer med, jag har aldrig gjort detta förut:bump:

Tyvärr så är det inte så bra bild, med panremmen är vldigt glittrig!!:love: märket CHEVAl och kostade 129 kr


ja, det är ju glitter, en form av BLING.
 
Sv: Allt med Bling *

Åh vilken underbar häst! :love:

Pannbandet och tränset var fint det med.
 
Sv: Allt med Bling *

Okej. Var det länge sen du köpte det? Jag kollade på deras hemsida och det fanns inte där :( Jag vill ju ha det :D

Jag var på hööks igår (malmö) och där fanns det!

Köpte ett schabrak som jag nu har blingat själv...Lägger in bilder på det imorgon!:bump: I mitt tycke blev det skitbra!!!
 
Sv: Allt med Bling *

*kl*

Fixde eget bling på nosgrimman med superlim och ett band från tygaffären
nosgrimman2.jpg

nosgrimman.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

Tävlar i western i grenarna Western Pleasure och Hunter Under Saddle, i Hunter under Saddle rider man i engelsk utrustning och får använda de flesta bett, men inte tredelat med 'droppe' utan med platta.
 
Sv: Allt med Bling *

Tävlar i western i grenarna Western Pleasure och Hunter Under Saddle, i Hunter under Saddle rider man i engelsk utrustning och får använda de flesta bett, men inte tredelat med 'droppe' utan med platta.

Det var en konstig regel. Annars brukar det ju vara tvärtom, eftersom en platt mittdel anses som skarpare.:confused:
 
Sv: Allt med Bling *

Det är iallafall så jag har förstått. Men jag kan mycket väl ha förstått fel också:D Dock så är dom vanligaste betten tränsbett m. d ringar eller kimblewickbett (jaktkandar)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 234
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
12 235
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 860
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 237
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp