Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

kl

Nu måste denna tråd vakna till liv igen! Jag vill se bling!! :D

Jag är då lite svag för pannband! :D

23393180.jpg

23393181.jpg

Det första är ju grymt snyggt!
Det andra är oxå fint.
Haha, man måste ju synas lite :idea:

Det översta var verkligen jättefint! :love: (Ja, det undre var ju inte heller direkt fult... :d)

Mer bling åt hästfolket!

GRÖNT :love: :love: :love:
Du.. Du vill inte ha det där, egentligen! :angel:
POSTA GENAST :devil:

Jag har varit lite anti bling & strass, men börjar bli lite blingig!
Tror att damen skulle bli fin med lite detaljer (iaf på engelsk tränset).

har bara ett pannband från H**ks med bling; v-format med stenar på. har tyvärr inga bilder men det har synts tidigare i tråden

om ett nån vecka kommer mina nya conchos till westernsadeln (silver) :love:

vågar man köpa ett distans-träns (biothane) och blinga det lite, eller är det att gå för långt..? tänkte mig ett par små söta stenar :angel: på ett rött träns..med matchande tyglar. känns lite "skumt" att blinga distansprylarna, har ju alltid alltid alltid tänkt "enkelt och funktionellt" på dem av praktiska skäl. Men det röda ska ju bara vara för hemmabruk..

Självklart skall du blinga det. du kan typ annvända gult bling bling.

Tack tack!!

Dom är helt underbara. Har ett till som är ganska nytt, så jag har inte hunnit fota det. Ska göra det någon dag.
Det är också ursnyggt, men snyggast i solen!

=)

Sen... Man kan blinga ALLT!! Har även lite bling på sporremmarna, ska fixa på sporrar och stigbyglar. Man kan ALDRIG få för mycket bling! =)

Ni som har testat: vilket lim och typ av kristaller passa bäst för att blinga läder?
Jag är sjukt blingsugen och har Panduro på gångavstång från jobbet... :d

:DKöpt mitt första blingling pannband för en månad sen :D Mamma trodde jag skämta när jag hade köpt de ;) Har aldrig varit en blingbling person men nu jädrar så ska det vara blingbling:love:

Här är mitt pannband :love:

23448072.jpg
[/url][/IMG]

Och flera ska det blir :banana:

Zadiras snygga pannband:angel:

Skall snart ta lite bilde av detaljer av det oxå :D

Jag har beställt läderlim från danmark, när jag köpte verktygen.
det heter Klebfest eller nåt sånt :D
har dock ej provat det på stenar och liknande..

jag använder ett superlim som finns typ överallt (mitt är köpt på maxi), det är en liten vit flaska och i locket sitter det fast en pensel. Man penslar alltså på limmet där man vill ha det, i det här fallet på stenens baksida - trycker fast den på lädret och några få sekunder sitter den som berget (så akta fingrarna!)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 289
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 121
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka