Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

*kl*

mitt senaste bling från döbert:love:

CIMG3904.jpg

OMG va snyggt!!! Kostade det? :love:

Supersnyggt!
Kul med ett pannband som inte är så vanligt :)

Mitt mål i livet just nu...:D

Nä då... men om du verkligen gillar det där så satsa på att spara ihop till ett. Jag var aningens tveksam eftersom jag har hört att stenarna kan lossna på just den modellen. Men jag kommer bara ha det på tävling samt om det är någon speciell träning (som Hannöverträningen i augusti tex) annars kommer det få bo i sin fina lilla sammetspåse. Vet att jag bara hade fortsatt sukta efter just det om jag hade valt en annan modell.

jaa jag måste faktist inhandla ett! har varit på väg flera ggr! senast nu i veckan då en i vårt stall är på falsterbo o ja bad henne köpa ett åt mig. haha fast sen ångra ja mig o tänkte på pengarna.
men nä jag ska banne mig ha ett. tror w skulle va skitfin i ett:love:

lossnar stenarna lämnar man bara in pannbandet och säger åt dem att fixa det där man köpte det (i och för sig svårt om du köpte det på Falsterbo), har för mig att OS fixar det själva.

*kl*

Har äntligen lyckats få lite bilder på mina bling träns :p

Aachentränset:
22176095.jpg

(Strass på pannbandet, syns inte så bra)

Pullartränset:
22176094.jpg

(Stenar på pannbandet och nosgrimman)
Närbild på nosgrimman:
22176093.jpg

matchande förbygel oxå: :p
22176092.jpg

(väldigt dålig bild)

Har räknat ut att jag snart ska köpa pannband för typ 3000kr :eek::grin::love:

(2 OS och det från Döbert (stavning?!) :) som nyss är visat i tråden (böjt med två rader stenar)

Inte då:p Har ju kvitto från butiken som sålde det. De sa att det bara var att skicka tillbaka det till dem om stenarna skulle lossna.

Det är det jag menade men skrev det på ett krångligt sätt ;) ..men jag tror sedan i sin tur att butiken skickar pannbandet till OS för de lagar knappast det i butiken :p
(Har en smärtande rygg så jag tänker mer på smärtan än hur jag skriver saker och ting, sorry ska bättra mig :cry:)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 117
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet