Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tja, rundt 5 år tror jeg. ironien er at jeg ikke har hest en gang men satser vel på at det kommer i fremtiden det og. pannebånd med bling er liksom min "samlemani"
Kollade igenom denna tråd. Vad mycket snyggt det fanns.
Hittade detta, har inte sett det någon annanstans i Sverige. Slog till och beställde ett till mig själv ( även om jag är en gamling) Hoppas få hem mitt snart.
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Trädgård & Växter Som jag kallar det hönsmat precis som kirskål och maskrosor. Har jag höns? Nä men jag skyller på att 4h hönsen vill ha i sommar..... :D...
Hundavel & Ras Ännu en blandning jag Aldrig sett förut! När man tror man sett allt liksom. 😅
Malamute x Schäfer/pocket bully.
Tack och lov ser de ut...
Hästmänniskan Nä, jag har bara mött trista individer av den rasen. Plus alla sjukdomar som cirkulerar. Då kan jag lika gärna köpa en mindre nordsvensk...