Alltid se "details"?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Spider84
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 698
S

Spider84

Kan man ställa in Windows XP så att den alltid visar innehållet i mapparna med "details" som förstahandsval.
Avskyr att den väljer Thumbnails först! Ställer konstant om det och är så trött på skiten. :crazy:

Sv: Alltid se "details"?

Du ser först till att mappen du står i visar saker så som du vill ha dem. Sen går du upp i menyn och väljer Tools - Folder Options - View. I Folder views så väljer du Apply to All Folders så blir alla likadana. Och har du XP på svenska så får du översätta...

Sv: Alltid se "details"?

Ah smart!

Duktig jag är som lyckats missa det. :D

Tackar! :bow:

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 186
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 043
Senast: lirco11
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 701
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka