Alpackaull-strumpor=VARMA

axel

Trådstartare
Nu när det är:devil: kallt, prova dessa strumpor sockar.

De håller verkligen vad de lovar. 6-7 ggr varmare än fårullsstrumpor.
Finns i raggsocksmodell(grövre/tjockare) och tunnare sockor, om man inte får plats med så mkt i stövlarna.

Sv: Alpackaull-strumpor=VARMA

Jag har sökt men jag hittade inget. Kan du PM:a mig också? ;)

Det vore snällt om du PM:ade mig också! :bow: Jag behöver varmare fötter men hittar just inget när jag söker... :confused:

Jag köpte mina på Torget i City.
Finns ngn variant på G gården.
Om inte, så be dem ta hem

Haha, själv har man fått nån värsting grej, typ värme sulor, med ett stort batteri som man måste ha på benen :p Det kan man inte rida med juuu :rofl:

Var ute o åkte.
Hittade iallafall ett svenskt företag på Österlen A.......

Måste nog hitta mysse o vante oxå

Du får gärna PM:a mig med, fryser attans om fossingarna efter några vintrars förfrusna fötter (nära att åka in till akuten en gång då fötterna svullnade upp som fotbollar!).

Liknande trådar

Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
896
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 608
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?