Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh, jag tycker att våren är bäst! Det är så himla härligt att komma hem på eftermiddagarna och kunna rida ut innan det blir mörkt! ..och vädret är så himla fint! Jag njuter i fulla drag alltså! :smirk:
...Har ni några fina vårbilder på era hästar så lägg gärna in dem här!
Ja, våren är helt underbar Särskilt ljuset som du skriver, tänk at få komma hem från skolan när det fortfarande är ljust! Jag red en låång runda i det vackra vårvädret idag
Det är underbart att kunna jobba i skogen sent på kvällen utan att behöva stressa. Visst jag älskar våren, dofter och fåglar som sjunger!! Speciellt gillar jag innan alla små insekter vaknar till liv och börjar störa djuren, tänk om man kunde slippa dem helt
I skogen möter man så många djur så hjortar, rådjur, smådjur och vildsvin , de första möter man även på dagen men när det börjar skymma kan man möta vildsvin eller se dem innan de far åt annat håll
åh våren är SÅ härlig det enda som slår våren är ju faktiskt sommaren
men nunär vägarna börjar bli bara och fåglarna kvittrar är det VÅR! det är jätte härligt väder ute, 6+ i skuggan solen skiner och man vill bara ut!!! inte sitta i skolans trista lokaler och höra om adverbial och hur man bildar en menig
längtar så tills man får gå hem från denna tortyrkammare
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...