Det är värt att pendla till en bra skola.Ja, så får det bli.
Det finns inga andra i närheten.![]()
Går su på den dåliga och vantrivs kommer du antagligen få dåliga betyg och/eller byta skola ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är värt att pendla till en bra skola.Ja, så får det bli.
Det finns inga andra i närheten.![]()
Det är värt att pendla till en bra skola.
Går su på den dåliga och vantrivs kommer du antagligen få dåliga betyg och/eller byta skola ändå.
Jag kollade på alla skolor från årskursen jag ska gå i och uppåt i min kommun, pch det verkar inte gå några bussar tidigt på morgonen och sedan runt tiden jag slutar. Eventuellt så är informationen felaktig, vet ej.![]()
Hur lång tid är det tills du ska börja ny skola? Kollektivtrafik kan ju ändra sig från år till år.
Börjar hösten 2015. Så kanske, jag hoppas det.
Fast ändå så vill jag gå på skolan, jag längtar tills dess. Den verkar vara bra, det är endast det att lärarna kan döma en efter utseende så det går ut över ens betyg.
Börjar hösten 2015. Så kanske, jag hoppas det.
Fast ändå så vill jag gå på skolan, jag längtar tills dess. Den verkar vara bra, det är endast det att lärarna kan döma en efter utseende så det går ut över ens betyg.
...och fastna inte i hur du ska vara för att passa in i en stil. Var dig själv.
Vissa lärare kan säkert vara så tyvärr, men det lär finnas minst lika många som är helt fantastiska. Om du går in med ett öppet sinne gentemot lärarna istället för att förutsätta att de dömer efter utseende så tror jag att det kommer gå jättebra![]()