Aluminium trailer!

Sanette

Trådstartare
Jag funderar på att köpa en Atec trailer i aluminium.
Skulle vilja höra era erfarenheter av aluminium trailer.
Jag har själv läst här på nätet att det är tydligen mkt svårt att hålla dem rena utvändigt. Typ asfalt m m som fastnar och inte går att få bort. Stämmer det?

Fråga nr två: Någon som har erfarenhet av Atec släpen?

Mycket tacksam för svar!:bow:

Sv: Aluminium trailer!

Det jag vet och hört är att de är tunnare i balkar etc än andra släp, så andrahandsvärdet sjunker kraftigare än de mera rejäla släpen om man har en lite stökig äst. De tål inte riktigt hästar kanske? , samt att atecen ligger lite sämre på vägen än de lite dyrare släpen.
Det enda glada är väl att de är rätt snygga ;:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 630
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver lite på en fiktiv berättelse som innehåller en beauceron under andra världskriget i strid. Det är fiktivt så jag...
Svar
15
· Visningar
2 025
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Hej! Jag har nyligen insett att jag nog är en hsp. Något som förklarar så otroligt mycket. Nu är det så att jag försöker lära mig att...
Svar
5
· Visningar
1 747
Senast: Gotthard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka