Alvedon reklamen.

Joyride

Trådstartare
Någon som har en anning om vad det är för hund i alvedon reklamen. Den vita hunden är det jag undrar över. Den är ju sååå söt

Sv: Alvedon reklamen.

Ser ut som en Pyrenéer, jättegoa hundar!

Men reklamens budskap tyckte ja var lite löjligt...

Ser ut som en Pyrenéer, jättegoa hundar!

Men reklamens budskap tyckte ja var lite löjligt...

Jag tycker den reklamen är söt. "Är man stor ska man vara snäll" och det är ju den stora vita söta vovven oxå som låter den lilla vovven sitta under den för att inte bli blöt.:D

Ja, men vad har det med läkemedel att göra?

Alvedon har ju också biverkningar, tycker det blir för skönmålande med den reklamen. Ursäkta apotekarens kritik mot läkemedelsbolagens skrupellösa marknadsföring:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 078
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 494
Senast: ufot
·
Hundhälsa Jag har precis hämtat ut Alvedon till hund som opererat bort en juvertumör. Den ordinerade dosen för oral suspension (24 mg/ml) är 0,5...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 390
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka