Alvedonreklamen

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Caltha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 359
Sv: Alvedonreklamen

Får inte upp sidan, men har sett reklamen, antingen en Maremma eller Pyreneerhund skulle jag kunna tänka mig.

Såg reklamen exakt nu och upptäckte den lilla yorken som satt under och skyddade sig mot regnet. Så himla gulligt.

Ja visst är den söt reklamen! Den stora ser så himla go ut! Isbjörn liksom :love:;)

Får inte upp sidan, men har sett reklamen, antingen en Maremma eller Pyreneerhund skulle jag kunna tänka mig.

Ok tack. Maremma hade jag inte hört talas om, men de va ju lika!
Men Maremma används huvudsakligen som herdehund enligt rasstandarden. Medan det på Pyreneerns rasstandard står "Rasens nutida roll har blivit den trogne sällskapshundens". Så de är två skillda raser egentligen? måste läsa på om dem! Verkar urfina båda två :d

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 619
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 103
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 104
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka