JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Amanda Barnestam Olsson sadlar om
Bukefalos 30 år!
Moderator
Min bästa vän
Dagbok Har inte varit så aktiv här i dagboksdelen på sistone då jag kämpat på med livets vedermödor och inte liksom orkat redovisa mitt elände...
Startad av miumiu
26 Dec 2025
Svar: 3
Visningar: 1 100
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 349
Dagbok
Problem med sjukvården..
Kropp & Själ Hej!
Vet egentligen inte varför jag skriver här mer än att jag egenligen behöver skriva av mig då jag är så fruktansvärt frustrerad...
Startad av border_kelpie
29 Sept 2025
Svar: 92
Visningar: 8 965
Allmänt
Värdet av en mobiltelefon?
Dagbok För ett litet tag sen så dog min mobiltelefon helt plötsligt. Jag fick problem med att svara på samtal så jag tänkte att jag skulle...
Startad av cassiopeja
17 Dec 2025
Svar: 5
Visningar: 707
Dagbok
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
7 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 956
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
29 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 590
Hund