Amatörtränarfrågor!

Sv: Amatörtränarfrågor!

Åh! Klampen är så fint! Åkte alltid dit med mamma och pappa när jag var liten. Ska försöka att så sakta ta mig tillbaks till galoppen.

Och gissa min sambo svänger snabbt i humöret! :crazy: Nu är han på så himla bra humör igen så nu kan jag få köpa hur många hästar jag anser vi ha råd med. Men jag har nog is i magen och kollar vad kroppen säger när jag börjar jobba.

Förresten brukar steg 1 och steg 2 kurserna gå även på hösten? Tänkte om han skulle tycka dte är en bra ide när min kropp håller för jobb.

Det har säkert bara varit den där tid på månaden för honom. Karlar är egentligen enkla och rara varelser. Lite som hästar. Eller åsnor.

Det har säkert bara varit den där tid på månaden för honom. Karlar är egentligen enkla och rara varelser. Lite som hästar. Eller åsnor.

:rofl: Min gubbe är ganska lättsam men sedan blir han irriterad över något och givetvis är det alltid min stackars häst fel. :crazy:

tror steg två kursen kommer gå augusti/september någon gång, men är låååååångt ifrån säker =)

ja, oftast mellan ons-söndag 2 gånger med några veckors mellanrum om jag har fattat det rätt

Det vore bra. Blir en aningens lättare att få ledigt från jobbet och även hinna med att sköta allt annat då.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 497
Senast: Sasse
·
Träning Hej! Jag har för en månad sen skaffat en islandshäst på foder. Problemet är att han är väldigt krånglig när det kommer till att göra...
Svar
5
· Visningar
1 114
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 269
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 951
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka