Amigo jersey cooler

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Graendal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 583
G

Graendal

Är det ett bra svettäcke?

Behöver något lite lättare såhär till våren, och velar mellan Amigot och Rambo cotton cooler. Rambo litar jag på att det är jättebra, älskar mina andra täcken därifrån. Men det kostar ju dubbelt så mycket också. Vad skulle ni köpt? :)

Sv: Amigo jersey cooler

det är nästan samma tyg. rambot är ngt tunnare, har ett sånt som jag använder vid transport och som svettäcke på sommaren.

själv vill jag ha ett brunt amigo men det är ju slut överallt... :(

Åh en följdfråga, Amigo Jersey Cooler har väl en maggjord bara, funkar det att ha dygnet runt och att det ligger bra liksom?

(ni som har det) :)

Jag älskar mitt Cotton cooler... Så det är ju vad jag skulle valt.

Tror det är jättebra. Men hästen rullade sig i boxen med det vid första användningen och fastnade nog i maggjorden, drog loss den och slet sönder hela täcket :smirk: Men tycker ändå det verkar värt pengarna, på 10 min så hade ju iaf täcket hunnit bli bra blött på utsidan ;)

nix det kan man inte. jag skulle iaf inte ha det, det är väldigt djupt och maggjorden går inte att stramma spec mkt. sen fastnar det nog massa sågspån på det!

Amigot är jättebra, mina hästar har varsitt, de har de i boxen på natten när det inte är så kallt så de behöver thermotäcke.
Amigo kommer med vår och sommar nyheter nu, och de har jättefina färger på Amigo täckena.

Jag har flera Rambo coolers och har bara kännt på Amigo, det kändes lite mer syntetaktigt än Rambos.

amigo är väl inte riktigt irländskt som rambo och rhino utan en lite billigare vara som det finns hos de flesta leverantörer. Jag har också gått och funtat på det täcket och jag har andra täcken från amigo som jag är nöjd med :)

Ja jag såg dem igår, det är rött, kakigrönt och ljusblått/vitt.
det kanske inte är så praktiska men de var fina färger, om man har hästar som passar i de färgerna.. vilket inte jag har..
jag tror att de finns på Horsewares hemsida nu.

Jag har amigot och är nöjd med det. Har iofs bara haft det ett halvår men värt sina pengar än så länge...

åhh varförvarförvarför är inte min häst svart eller skimmel?!
De röda var ju jättefina :love:
Men inte på en fux :( :p

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
894
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 573
Senast: Lavinia
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
827
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka