Amigos nya röda regntäcke?

bambi82

Trådstartare
Någon som har det? Vill gärna se en bild.

Tänkte köpa de nya billiga amigo regntäckena och prova till hösten, och funderar nu på om jag ska ha 4 mörkgrå eller 2 grå och 2 röda. Har en lite mörkare brun, två ljusbruna och en fux...

Så fuxen ska självklart ha grått men tänkte att den mörkare blir snygg i det röda, men funkar det även på en ljusbrun häst?

Sv: Amigos nya röda regntäcke?

Jag såg det röda i butik, men har inget själv, det är nästan lika rött som på bilderna, kanske inte riktigt.
jag tycker att du ska ha rött till den mörka, de andra e nog snyggare i det gråa.

usch nej jag gillade det inte alls. det verkligen LYSER..:crazy: jag köpte det gråa....:)

men sen gillar inte jag rött öht, förutom på julafton. :p

Jag har det! Det är ju skitsött! :love:

Rött till den mörka, grått till de andra. Så hade iaf jag gjort! :D

Jag har tyvärr ingen bild på mitt ännu...

Diana

Jag har det =) Tror dock bara det är andvänt en gång (hon har bara täcke vid regn och det regnade häromdagen)

Tycker det är lite fräckt :p Man vet ju vilket täcke som är ens egna om man säger så.

Jag har det. Skickade efter det från GHS efter Centaurs tips (tack!).

Det är verkligen illa rött - blä! Men jag bryr mig inte jättemycket. Tyvärr visade sig täcket även vara av budgetvarianten på 600 den, så det lär ryka sönder vid första användningen. Halva poängen med Amigo var pga 1200 den. Trist miss...

Passar bra i alla fall. Bedömer det som aningens stort (långt) i storleken.

Jag tyckte att det var väldigt tunt tyg? Köpte det "vanliga" marinblåa istället.

Köpte det röda till en av hästarna i veckan. Tycker det är snyggt med lite färg;) Hästen syns på långa vägar;)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 460
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 378
Senast: Sassy
·
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
1 058
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka