eyz Trådstartare 20 Jul 2009 #1 Något speciellt att tänka på om man ska basta gällande mjölken? Blir den "sur"?
Luna10 20 Jul 2009 #2 Sv: Amma och bastu Kroppen håller nog rätt temperatur också i brösten. Bastu är bra om man håller på att få mjölkstockning! /Luna, som har bastat minst 2 ggr/vecka sen sonen var 2 veckor.
Sv: Amma och bastu Kroppen håller nog rätt temperatur också i brösten. Bastu är bra om man håller på att få mjölkstockning! /Luna, som har bastat minst 2 ggr/vecka sen sonen var 2 veckor.
eyz Trådstartare 20 Jul 2009 #3 Sv: Amma och bastu Ok bra, som jag trodde. Sambon menade på att jag skulle behöva pumpa ur både före och efter.
Sv: Amma och bastu Ok bra, som jag trodde. Sambon menade på att jag skulle behöva pumpa ur både före och efter.
eyz Trådstartare 21 Jul 2009 #6 Sv: Amma och bastu Brukar slarva med att dricka efter bastu i vanliga fall, igår drack jag så mycket att jag fick kissa lika frekvent som under graviditeten.
Sv: Amma och bastu Brukar slarva med att dricka efter bastu i vanliga fall, igår drack jag så mycket att jag fick kissa lika frekvent som under graviditeten.