Seabaz Trådstartare 7 Jun 2005 #1 ... Att katten regerar http://hem.passagen.se/retra/xander/xander.html
M MissFideli 7 Jun 2005 #2 Sv: Än en gång är det bevisat... Så söt ! Näst sista bilden, alldeles uppgiven !!
X Xeline 7 Jun 2005 #5 Sv: Än en gång är det bevisat... Nämen lille vännen ! Han fick bara titta på !
mysko 15 Jun 2005 #6 Sv: Än en gång är det bevisat... ve & fasa den ena katten är ju större än hunden inte så lustigt att stackarn inte får någon mat
Sv: Än en gång är det bevisat... ve & fasa den ena katten är ju större än hunden inte så lustigt att stackarn inte får någon mat
Horsen 15 Jun 2005 #9 Sv: Än en gång är det bevisat... och mamma stod dessutom bara och plåtade när fido blev bortgjord Ett sånt sätt
Sv: Än en gång är det bevisat... och mamma stod dessutom bara och plåtade när fido blev bortgjord Ett sånt sätt
M Matiz 15 Jun 2005 #10 Sv: Än en gång är det bevisat... Haha så snäll hade inte min chihuahua varit.... Ingen av mina katter tar hans mat... De vet vad som händer!!
Sv: Än en gång är det bevisat... Haha så snäll hade inte min chihuahua varit.... Ingen av mina katter tar hans mat... De vet vad som händer!!
palle 15 Jun 2005 #11 Sv: Än en gång är det bevisat... Jag försökte köpa en "Puff" en gång, men säljaren tyckte mina katter var för stora.....
Sv: Än en gång är det bevisat... Jag försökte köpa en "Puff" en gång, men säljaren tyckte mina katter var för stora.....
CosmicQueen 16 Jun 2005 #12 Sv: Än en gång är det bevisat... Helt rätt. Inte lätt att vara hund i huset inte. Cool hund förresten
Sv: Än en gång är det bevisat... Helt rätt. Inte lätt att vara hund i huset inte. Cool hund förresten