Analsäckar

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Hippokondriker
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 368
Sv: Analsäckar

Nej det har de inte, är endast hund och katt som har. Analsäckarna hos dem är ju två större påsar med massor av små körtlar samlade längs med påsarnas väggar.
Sen finns det också många små körtlar som ligger utspritt längs med analens insida och de har alla djur, inklusive hästar.

Sv: Analsäckar

Tack för svar! Då kan jag anta att någon som säger sig konstaterat att det inte är något fel på hästens analsäckar mest snackar skit;) precis som jag trodde.

Liknande trådar

Hundhälsa Vår labbe stinker i rumpan. Har läst om analsäckar men han visar inga såna syntom. Han varken slickar sig eller åker kana på rumpan...
Svar
13
· Visningar
1 058
Senast: Sannnu
·
Hundhälsa Min hund blir inte av med e-coli. En gammal dam. Njurprover visar inga förhöjda värden. Vad gör att hon inte blir av med det... 2
Svar
28
· Visningar
2 493
Senast: jemeni
·
Hästvård Min nya häst blir uppäten i hagen, först var det täckena och det löste jag med anti-bit spray vilket funkade utmärkt men nu när han går...
Svar
4
· Visningar
469
Senast: ture..8
·
Hästvård Frågar åt en vän, unghästen fick plötsligt en massa ringar. Inte skorpiga, kliar inte, verkar inte påverka hästen men ser rätt så...
Svar
7
· Visningar
543

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka