Andastäckens värden!

95johsv

Trådstartare
Finns det någon bra hemsida där man kan hitta de olika täckenas andasfunktion? Har hittat att vissa ridbutiker på internet skriver tex andasfunktion 3000 DWP. Regntäthet 300 D. Kan någon hjälpa mig att förstå detta eller vet hur jag får veta vad det täcken som inte har detta utskrivet har?

:confused:

MVH
95Johsv

Sv: Andastäckens värden!

*bump*

Ingen som vet? Om ni går in på www.myone.se så ser ni vad jag menar... Tyvärr är det ju inte alla täcken som är med där.

:(

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 809
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 520
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka