simpan Trådstartare 18 Aug 2008 #1 Har glömt men har för mig att det går att ändra bomvidden på Cobra-sadlarna. Är det hos Ridin man lämnar dem eller var vänder man sig?
Har glömt men har för mig att det går att ändra bomvidden på Cobra-sadlarna. Är det hos Ridin man lämnar dem eller var vänder man sig?
Elektron 18 Aug 2008 #2 Sv: Ändra bomvidd på Cobra?? Jag tror inte det går men det är Sadeldoktorn i Uppsala du ska fråga. Ridin säljer inte Cobra.
Sv: Ändra bomvidd på Cobra?? Jag tror inte det går men det är Sadeldoktorn i Uppsala du ska fråga. Ridin säljer inte Cobra.
Centaur 18 Aug 2008 #3 Sv: Ändra bomvidd på Cobra?? beror nog på om det är en amerigo-cobra eller en jaguar-cobra. men det ska gå att ändra vidden. det går ju på båda amerigo och jaguar också så.
Sv: Ändra bomvidd på Cobra?? beror nog på om det är en amerigo-cobra eller en jaguar-cobra. men det ska gå att ändra vidden. det går ju på båda amerigo och jaguar också så.
simpan Trådstartare 19 Aug 2008 #4 Sv: Ändra bomvidd på Cobra?? Det är en Jaguar-Cobra, alltså Sadeldoktorn (Russdog?) jag ska ringa? Det är en äldre modell, går det att ändra även på de lite äldre modellerna?
Sv: Ändra bomvidd på Cobra?? Det är en Jaguar-Cobra, alltså Sadeldoktorn (Russdog?) jag ska ringa? Det är en äldre modell, går det att ändra även på de lite äldre modellerna?