Ändra bomvidd på Kieffersadlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Girlie_68
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 066
G

Girlie_68

Är det ngn som gjort det? Gör alla sadelmakare det eller måste sadeln skickas någonstans?

Tack på förhand!:bow:

MVH
Girlie

Sv: Ändra bomvidd på Kieffersadlar

Tack för ditt svar.
Finns det ngn lista om vilka som är auktoriserade eller måste jag ringa runt och fråga?

Girlie

Om du inte bor allt för långt från Stockholm, så vet jag att Stenbergs läder är (eller i alla fall var) auktoriserad. Jag har haft mina Kieffer-sadlar inlämnade där. Annars om du ringer till dem kan de säkert hänvisa dig vidare till någon bra.

Ring Rolf Stenberg hos Stenbergs Läder så hjälper han dej, oavsett var i landet du bor. :banana: :banana: :banana:

Skara gör, Sharpman gö Strömsholm gör, beror ju helt på vart du bor :)

Tack för era svar:bow:

Jag bor i mellan norrland och i vanlig ordnign så lär det ju inte finnas ngn som är auktoriserad att göra detta här uppe.

Ska ringa Stenbergs.

Girlie

Jag tycker jag fick jättebra hjälp av Rolf.
Sadeln passar hästen perfekt :D

Och det var absolut inga problem med att skicka den T.o.R till mörkaste småland...

Tycker du ska lägga ner några hundralappar på att Rolf skickar dej en ryggspindel för exakt ryggform att stoppa om efter.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 132
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: super
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31