Andra färger än vitt?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Midnight_Rose
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 067
M

Midnight_Rose

Någon som tävlar med andra färger än vitt på ridbyxor och schabrak?

;)

Sv: Andra färger än vitt?

Har alltid vita ridbyxor. I dressyren blir det vitt schabrak. Är det hoppning så blir det grönt, brunt eller svart schabrak.

Jag kommer ha blå ridbyxor på mig när jag ska tävla snart och det blir nog ett grönt eller svart schabrak tror jag :)

Vilken färg som helst, snyggt med samma färg som ridbyxor och schabrak även luva :)

På lok tävlingar med unghästen brukar jag ha tex blåa ridbyxor. Känns onödigt att smutsa ner ett par vita för att hoppa en liten bana liksom :p
Annars har jag vita.
Brukar ha vita eller blåa shabrak när jag tävlar.

Jag har cremefärgade ridbyxor och skjorta. Ska köpa mig en snygg blå sammetshjälm sen när jag kommer igång med tävlandet igen "på riktigt" :)

Bild013-1.jpg

creamfärgade ridbyxor och orange shabrak i hoppningen :P

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 344
Senast: Silje
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 940
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka