ändra filtyp?

Millissen

Trådstartare
har en film som är .MOV kan man ändra filtypen på något sätt? funkar inte i windows movie maker annars...

Sv: ändra filtyp?

tack så mkt! har ändrat filtypen nu!

Men finns det ngt annat program att göra filmer i? windows film maker hänger sig bara... har fått börja om på filmen 8 ggr nu... var tom klar en gång men då hängde d sig igen....

Har helt börjat jobba med pinnacle nu, lite krångligare att komma igång men när man lärt sig det vill man inte använda något annat...

ngn som kan skicka länken, datan laggar bara :crazy:

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 277
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Mitt Facebook konto har en live.com adress som kontaktmöjlighet men pyttemjuk har ändrat så det är numera en Outlook adress. Så jag kan...
Svar
15
· Visningar
585
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
144
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka