Ändra Passier-bom?

Morran

Trådstartare
Att man skickar till fabriken i Tyskland, så mycket har jag fattat. Men någon som kan förklara mer exakt hur det går till?
Går det att skicka till Ingdam's också?

Sv: Ändra Passier-bom?

Det är vad jag vet bara Passier som kan ändra dom. Du kan skicka sadeln till Ingdams, så skickar dom vidare till Tyskland.

Sv: Ändra Passier-bom?

Du kan nog skicka den till vilken ÅF som helst, så länge de säljer Passier kan de skicka den till Tyskland. Och vad jag vet KAN man också skicka den direkt till Tyskland.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 127
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
452
Senast: warg
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 271
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?