Ändra profilbild?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Znusmumriken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 538
Z

Znusmumriken

Hahahah, ursäkta denna onödiga tråd. :p men iallafall, saken är den - hur ändrar man profilbild här på bukefalos? skulle bli riktigt glad av att få veta :)

Sv: Ändra profilbild?

Gå in på kontrollpanel och sedan på redigera avatar på listan till vänster. Välj ladda upp fil och tryck sen på spara :)
(kom ihåg att det är "avatar" och inte profilbild som visas i inläggen)

Jag får upp detta när ja ska försöka ladda direkt från datorn upp en bild

vBulletin-meddelande
Upload of file failed.
:confused::confused:

Gå in på kontrollpanel och sedan på redigera avatar på listan till vänster. Välj ladda upp fil och tryck sen på spara :)
(kom ihåg att det är "avatar" och inte profilbild som visas i inläggen)

tack så mycket :bow:

Kontrollera de begränsningar för filer som finns. Förr skulle de vara av en viss filtyp, höjd, bredd eller lagringsstorlek osv :)

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 661
Senast: Gandalf
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 295
Senast: Gunnar
·
Samhälle https://www.gp.se/nyheter/vastsverige/eva-55-talar-med-djur-och-ar-saker-pa-att-de-lyssnar.35f4925c-aaab-4962-b239-6bef523510a7 De tom...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: Hermelin
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 431
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025