Andreas Helgstrand frikänns

Förstår inte hur han kan tycka det är bra för sporten att han blev frikänd, det är väl bra att dom är noga med hästarnas hälsa och tar tag i sådant här. Är han mån om hästarna så bör han vara glad att det blev en så stor sak av det. Sen borde dom tänka på mera än fysisk skada på hästar, dom borde börja tänka på den psykiska också, även om jag vet att det mer eller mindre är omöjligt att veta hur hästarna upplever saker och ting egentligen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Rebekka Klubien är journalisten som tog anställning som hästskötare hos Helgstrand Dressage. Hennes filmer visar hästar med skador från...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
L
  • Artikel
Dagbok Hej. Dethär är en sak som jag har tänkt på om jag skulle skriva här för det är ganska känsliga saker och många kanske inte delar om...
Svar
19
· Visningar
2 107
Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 253
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp