Ändringar

Tulip

Trådstartare
Som ni ser har det blivit lite förändringar, fälttävlan har fått underrubriker och jag har i väldigt liten skala börjat flytta trådar till dem. Det kommer säkert att bli en del fel från både er och min sida i början men jag tror och hoppas att det kommer att fungera bra efter ett tag.

Hälsningar
Tulip, moderator

Sv: Ändringar

Skall bli intressant och se om det finns underlag för 3 !!! underforum till fälttävlan. :confused: Det är ju knappt det finns underlag för ett ft forum. :crazy:

Sv: Ändringar

Jo det ska bli spännande att se. Tanken är ju att många av trådarna som tidigare låg under avel, gnägg och utrustning ska hamna under respektive grens motsvarande forum, men visst kan det vara risk för att aktiviteten blir väl låg. Den som lever får se.

Jag tycker iallfall att det ska bli skönt att slippa flytta bildtrådar till gamla gnägg där de ju snabbt drunknade i allt annat. Nu hoppas jag att de hamnar rätt från början :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
11 454
Senast: grodan21
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 080
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 246
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka