ang annonsering.

C

coscos

hej hej- jag har en liten fråga angående annonsering på annonsdirekt. jag har försökt maila dom men det blir fel o mailet kommer inte fram. jag har ett litet företag i alla fall o brukar annonsera på annonssidorna om det. nu har dom ringt från annonsdirekt o sagt att jag måsste ha en såndär företagsannons om jag skall annonsera där vilket kostar 3000-12000/mån. grejen är det att jag skulle bara tjäna på det om jag får drygt 30 beställningar på en mån o sanolikheten är inte så stor+ att jag kommer få jobba 24/7 för att bli klar.
frågan är då varför jag inte får fortsätta annonsera? eftersom jag ser massor med annonser som har samma "företag" som jag har som får ligga kvar. o många (dom flästa) annonser där jag annonserar är ju just företagsannonser.

skulle vara mycket tacksam för svar.
 
Sv: ang annonsering.

Ring AnnonsDirekt Företagsannonser 031-10 23 40 och fråga, det är väl det lättaste ;)
 
Sv: ang annonsering.

ahh smart :) fast det vågar jag ju inte men men...
 
Sv: ang annonsering.

Hej!

Jag har visserligen inget företag och har därför kunnat lägga in så många annonser jag velat. Jättebra!! :bow:

Nu ska det tydligen ändras så att man bara får lägga in 3 st annonser per år även som privatperson.
Fick mail om detta (vilket var snällt), men tyvärr vill jag nog inte lägga ut så mycket som det kostar att annonsera. Det lönar sig inte...

Citat: "Det var ju som om man hade ett företag så var det ju inte gratis att annonsera hos oss. NU har vi omdefinerat detta, och det är så att det räknas som en verksamhet, även om man inte har ett registrerat företag. Vi räknar detta om man har mer än 3 annonser på ett år med samma produkter/saker uppe, så är det en verksamhet man tjänar pengar på. Och då får man inte annonsera gratis. "

Det enda jag filosoferar lite över är vad menas med "samma produkter/saker". Om du ex. vill sälja 5 OLIKA täcken, är det då samma produkt?

Det måste ju vara många av oss som lägger ut fler än 3 olika annonser på ett år?! :cry:
 
Sv: ang annonsering.

men sucka vad jobbigt det blev nu då.... så om man har ett par ridstövlar till salu o dom inte blir sålda så har jag helt plötslit ett företag för att jag annonserar ut dom fler än 3 ggr/år ??? låter skumt för de e inte offta man har en sån tur med annonseringen att man får napp på första annonsen..

tyckte det var ett stort + med annonsdirekt att man fick annonsera gratis som företag o lägga in många annonser då blir det ett stort och roligt utbud..
 
Sv: ang annonsering.

coscos skrev:
men sucka vad jobbigt det blev nu då.... så om man har ett par ridstövlar till salu o dom inte blir sålda så har jag helt plötslit ett företag för att jag annonserar ut dom fler än 3 ggr/år ??? låter skumt för de e inte offta man har en sån tur med annonseringen att man får napp på första annonsen..

tyckte det var ett stort + med annonsdirekt att man fick annonsera gratis som företag o lägga in många annonser då blir det ett stort och roligt utbud..

Det verkar så... :cry:

Håller med dig till fullo. Det är ju inte särskilt lätt att få napp på första annonseringen!

Tycker det borde stå mycket tydligare på hemsidan vilka regler som gäller. Det är ju inte så lätt att veta att man inte får ha mer än 3 annonser, även som privatperson. :crazy:
 

Liknande trådar

Äldre Hej Buke! Visste inte om tråden skulle ligga under kropp & själ eller skola & jobb, tycker den passar under båda.. Nu ligger den under...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: Squie
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 797
Senast: lil-sis
·
M
Ekonomi & Juridik Ska nu försöka få ner lite så ni förstår.. Jag skulle beställa täcken på en sida på nätet som är ganska stora. Sidan var lite luddig...
2
Svar
26
· Visningar
3 670
Senast: M-Meduza
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 541
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp