Bukefalos 28 år!

Ang. en annons i Bl**ket

Sv: Ang. en annons i Bl**ket

Vet inte hur man ska tolka det... Verkar skumt :
 
Sv: Ang. en annons i Bl**ket

Jag vet att det är möjligt att det är olika fädrer till en kull med valpar, men då måste de alltså har lagt ner tid och pengar på att DNA testa dem?
 
Sv: Ang. en annons i Bl**ket

Jag tror inte att det är en valp från samma kull... Då skulle den ju inte vara renrasig... ;) Men visst kan man undra varför de visar den på bilden... :bump:
 
Sv: Ang. en annons i Bl**ket

Är det samma kull då?
det är möjligt att valpar från en kull har olika pappor, och det borde vara ganska lätt att se skillnad på jrt och cocker/jrt eller?
 
Sv: Ang. en annons i Bl**ket

Ja kanske, men på bilden tycker jag då att de ser likadana ut.
Den renrasiga är ju markerad med ett rött kryss, alla valparna är lika gamla och det ser ut att vara samm kull tycker jag? Helsnurrigt.
 
Sv: Ang. en annons i Bl**ket

De kanske har antagit vem som är pappa till vem efter att ha gått på utseendet bara?? :D
 
Sv: Ang. en annons i Bl**ket

Kortare öron och snipigare ansikte på valpen med rött kryss, lite cocker uttryck på de övriga tycker jag, fast bara liiite.
 
Sv: Ang. en annons i Bl**ket

För en uppfödare borde det vara enkelt (om den nu är en uppfödare vill säga), har man sett många såna valpar så är det inte svårt. det kan födas valpar med olika fäder i samma kull.
 
Sv: Ang. en annons i Bl**ket

Jag tror att tiken först har parats med en JR och sedan blivit tjuvparad. Men jag hade som uppfödare inte vågat garantera att någon valp i kullen är renrasig !!!!
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund Sånna här annonser, jag blir så lessen när ser dom. Vad är det för människa som köper en valp och kommer på att man inte har tid för den...
2
Svar
36
· Visningar
3 583
Senast: Ravishing
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 760
Senast: Varmblod90
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 319
Senast: Shark
·
F
Hundhälsa Hej! Nu har min högt älskade Rottweiler fått sin "röntgendom". Vi fick tillbaka det igår och det står: HD grad C ED 0...
Svar
6
· Visningar
1 819
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp