Ang. förtal av olika slag.

Sv: Ang. förtal av olika slag.

Jag vet, jag var nog otydlig, det är så jag gjort :) Vad jag menade är att om man inte sparat den, så kan inte gunnar gå tillbaka och granska det i efterhand eftersom det inte ligger kvar i databasen
 
Sv: Ang. förtal av olika slag.

Jo, det gör det!
Alla som är moderator på forumet är även moderator på chatten.

/lillebill
 
Sv: Ang. förtal av olika slag.

Hur mycket är ni inloggade där då? För om ni delar ansvaret allihopa bör det ju vara en moderator där ganska ofta, i alla fall på de tider då chaten används flitigt.
 
Sv: Ang. förtal av olika slag.

Men snälla Snuffsan, folk och även moderatorer är inne när de har möjlighet.

Om någon är inne när någon annan beter sig illa, kan de kanske försöka få tag på någon av moderatorerna via PM om de anser att det måste åtgärdas omgående, annars försvinner ju det automatiskt ganska snabbt.
Men det kan vara bra för moderatorerna och mig att veta om någon specifik användare ofta beter sig illa inne på chatten.
 
Sv: Ang. förtal av olika slag.

Men snälla Gunnar, jag ställde bara en fråga om vem som är moderator där nu. Förr var det bara en moderator och då förstår jag att det inte fanns en chans för henne att klara av chatten. Om det nu är alla moderatorerna tillsammans så borde de ha en bra mycket större chans att klara av det. Och det är ju bra.


Att någon "betett sig illa" både på chatten och på annat håll i den här frågan vet du mycket väl eftersom jag varit i kontakt med dig om det i flera omgångar under årens lopp.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp