Ang. licens

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare TereseBjo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 939
T

TereseBjo

här kommer en dum fråga möjligen men jag undrar vad man behöver för sorts licens för lokal tävling. hästägarn säger att det räcker med grönt kort och i propositionen står det att man ska visa licens, jag blir förvirrad och hoppas att ni kan göra mig lite klokare :smirk:

Sv: Ang. licens

Du behöver lokallicens, kan fixas över internet på Ridsports hemsida. Kostar 165 kr :)

Som sagt du behöver minst lokallicens medans hästen däremot inte behöver licens på lokal tävling.

Det är ALLTID det som står i propositionen som gäller.

Därför är det så viktigt att läsa ordentligt och inte bara tro saker (inte riktat till TS)

Står det att anmälningsavgiften ska betalas in i förväg och innan ett visst datum så ska den.
Man kan inte komma efteråt och säga "men jag har betalat på plats tidigare, trodde att det var så nu också"

Nej jag är inte ett dugg irriterad över folks beteende vid tävlings-anmälningar :p

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll... 2
Svar
25
· Visningar
3 256
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 565
Senast: Rosett
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 818
Senast: KesoNeso
·
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21