Ang löshoppning

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare caroline_star
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 706
C

caroline_star

skrev en tråd under hoppning, men testar även här.

Jag undrar om det är ngn här på buke som vet om det finns ngt ställe där jag kan få hjälp att löshoppa min häst. jag vet verkligen inget ställe som gör detta. ni kan väl pm:a mig om det.

mvh carrrooooo:rofl::rofl::rofl:

Sv: Ang löshoppning

:D:D
jag bor i göteborg, glömde att skriva detta.. haha :banana:

mvh sandra

Sv: Ang löshoppning

Hör med ridklubbar nära dig om de har eller vet någon som har löshoppning. Unghästutbildare löshoppar ju alla sina yngre hästar som ska gå treårstest. Vi löshoppar i Slöinge men jag antar du inte vill åka så långt. Han är kanon annars :love:

Liknande trådar

Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Svar
6
· Visningar
413
Senast: Alexandra_W
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: Lavinia
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
896
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 322
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Fälttävlans-tråden 2025