ang moderatorer

O

oh_darling

har länge undrat vad för ersättning moderatorerna får för deras jobb här?
och vilka är det gunnar "väljer" ut?
 
Ingen ersättning.

De som är moderatorer har i vissa fall själva stött på och visat intresse för att hjälpa till, i andra fall blivit tillfrågade. Samtliga är folk som varit med här länge.

mandalaki
 
De får ingen som helst ersättning, kanske ibland ett vänligt ord från mig och/eller någon användare, men troligen mest skäll från oförstående användare.

Jag är otroligt tacksam för att de vill lägga den tid de lägger på att göra detta till en trevligare plats för så många som möjligt.

Försök förstå vad de gör och var gärna tacksamma. :)
 
Skällen från oförstående användare tror jag handlar om när trådas tas bort eller om man stängs av utan varning/PM om VARFÖR.
Sen vet jag ju inte vad ni får för "påhopp" via PM i övrigt... :) :smirk:
 
Jag har alltid velat skicka en :bow: till alla moderatorer och självklart till Gunnar för allt arbete som ni lägger ner!
 
Skällen från oförstående användare tror jag handlar om när trådas tas bort eller om man stängs av utan varning/PM om VARFÖR.

Om de oförstående användarna tog sig tid att läsa de regler som finns, så skulle inga missförstånd behöva uppstå.

Och man stängs inte av utan förvarning, har någon stängts av så har de fått en varningsflagg innan så har skett.

Personligen känner jag mig inte särskilt drabbad, men det finns moderatorer som fått påhopp via PM som skulle få en normal människa att bli sänkt för en tid framöver.
 
Om de oförstående användarna tog sig tid att läsa de regler som finns, så skulle inga missförstånd behöva uppstå.

Och man stängs inte av utan förvarning, har någon stängts av så har de fått en varningsflagg innan så har skett.

Personligen känner jag mig inte särskilt drabbad, men det finns moderatorer som fått påhopp via PM som skulle få en normal människa att bli sänkt för en tid framöver.

Jag PMade en moderatör som var inblandad i ett tjafs här på bukefalos, och istället för att svara mig skrev hon istället ut att hon fått PM från mig!

PM skickade jag för dom ville det istället för att tråden skulle växa och bli större.

Jag var dessutom mkt trevligare å tänkte på vad jag skrev. Till skillnad från svaren och övriga saker den moderatören skrev om mig :mad:
 
Jag PMade en moderatör som var inblandad i ett tjafs här på bukefalos, och istället för att svara mig skrev hon istället ut att hon fått PM från mig!
JA det var jävligt dålig stil!
 
Om det är så att man anser att en moderator gjort något fel, bör man omgående höra av sig till mig.

Jag granskar det inträffade och kan stänga av moderatorn om jag anser att felet är grovt.

Alla kan göra misstag även moderatorer, om jag inte missminner mig så har även ni två begått mängder med "misstag" här på sidorna.
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 562
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 388
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag tänker att det snabbt får oönskade konsekvenser att lämna ut för mycket info också. Det är nog ett svårt dilemma det där, att vara...
2
Svar
39
· Visningar
2 052
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp