ang. ponnyåldern

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ang. ponnyåldern

Tyvärr är det så orättvist att det är året som gäller. Jag tycker personligen att alla åldersgränser överallt i samhället ska gälla på födelsedagen. Då får alla vänta lika länge för att göra ditt och datt.

Sv: ang. ponnyåldern

Eftersom det bara är åldersgräns uppåt så skulle det ju bli hemskt orättvisst, den som fyller 1 januari får ej tävla mer det året och den som fyller 31 december har hela året på sig. med andra ord så får den som fyller 1 jan tävla mindre

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Då hade vi fyllt våra 100 sidor i 17, så dags för nummer 18! Superpepp på träningsdag 2 idag🤩 72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
114 198
Hundträning Jag tänkte börja träna specialsök lite på skoj med båda hundarna :) Sitter därför och är i begrepp att beställa dels bitar av röd Kong...
Svar
13
· Visningar
780
Senast: WildWilma
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
740
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
227
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31