ang. ponnyåldern

Dressyr_flicka

Trådstartare
fick lite olika svar på förra tråden, som dessutom var stängd nu?
Så vi tar det igen..
Jag fyller år i september, får jag tävla fram tills det datumet eller ända till året jag ska fylla 19? Eller måste jag rentav sluta tävla året jag fyller 18, alltså 9 månader innan jag gått över ponnyåldern?

Sv: ang. ponnyåldern

he he, jag fyller 15 i år, men försöker räkna ut hur länge till jag för tävla mina två d-ponnies

Samma år du fyller 18 får du tävla fram till 31 december. Fr.o.m. 1 januari det år du fyller 19 får du inte tävla ponny längre (undantag ungponnyer).

Om du fyller 15 i år får du tävla detta år + 3 år till.

Du fick svar i den tråden också, du får tävla tom det år du fyller 18 är (året ut oavsett när på året du fyller...)

/B_A_L, moderator

Du får tävla till den 31 december det år du fyller 18

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: Edla
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka